حوزه های علمیه و دانشگاه ها مبداء تحولات انقلاب اسلامی هستند


حوزه های علمیه و دانشگاه ها مبداء تحولات انقلاب اسلامی هستند

حسینی حوزه های علمیه و دانشگاه را مبدا تحول انقلاب اسلامی دانست و گفت: این دو مدافع نظام و کشور هستند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (۱۵ آذر) در خطبه‌ های نماز جمعه دهدشت ضمن گرامی داشت روز دانشجو، اظهار داشت: رشد و بالندگی علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جامعه وابستگی بالایی به دانشگاه و دانشجو دارد.

امام جمعه دهدشت گفت: اگر جامعه‌ای بخواهد رشد کند باید دانشگاه و دانشجو رشد داشته باشد.

وی اصافه کرد: اگر دانشجو و دانشگاه دچار پسرفت علمی سیاسی شد جامعه هم به تبع آن دچار پسرفت می‌شود.

حسینی در تبیین مهم ترین رسالت‌ های دانشجو، گفت: باید ملت را در مقابل بیگانگان در مقابل تحقیر و دشمنی دشمنان مقاوم نگه دارد و اندیشه سیاسی دانشجو و دانشگاه منجر به استقلال کشور شود.

خطیب جمعه دهدشت حوزه های علمیه و دانشگاه را مبدا تحول انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: این دو مدافع نظام و کشور هستند و پایه‌ های پیروزی انقلاب بر این نهادها استوار است.

وی با بیان اینکه امروز مقاومت کشور ما در مقابل تحریم و توطئه دشمن به همین پایگاه‌ هاست، یادآور شد: بحمدالله دانشجویان بیدار بوده و دشمن از آنها مایوس شده است.

حسینی با بیان اینکه در لشکرکشی دشمن اشرار به میدان می‌ آیند، گفت: معلوم است که طبقه آگاه با دشمن همراهی نمی‌ کند.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی را باید با دشمنانش بشناسیم، همان طور که برای شناخت هر شی باید ضد آن را شناخت.

وی با بیان اینکه امروز جبهه استکبار با نطام جمهوری اسلامی مخالف است، اظهار داشت: کسی که مقابل نظام قرار دارد و ضربه می‌ زند، طرفدار آمریکاست.

حسینی به خنثی شدن توطئه‌ های دشمن در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: دشمنان بدانند ملت ما بیدار است و همواره در مقابل توطئه‌ های آنها ایستادگی می‌کند.

خطیب جمعه دهدشت به سالروز وفات حضرت معصومه (س) اشاره کرد و گفت: قم پایگاه علم و پیشرفت شیعه بوده و آوازه علمی، معنوی و مقاومت سیاسی قم در سراسر جهان پیچیده شده است .

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل