ارگ: غنی به قانون انتخابات متعهد است


ارگ: غنی به قانون انتخابات متعهد است

در حالی که بیش‌تر نامزدان معترض، حکومت را به دخالت در امور انتخابات متهم کرده‌اند، صدیق صدیقی، سخنگوی ارگ ریاست جمهوری، می‌گوید که حکومت در انتخابات ششم میزان بی‌طرف بوده است.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «صدیق صدیقی» سخنگوی ارگ ریاست جمهوری افغانستان در رابطه با ادعای دخالت دولت در انتخابات گفت: حکومت در انتخابات ششم میزان بی‌طرف بوده است.

سخنگوی ارگ ریاست جمهوری، روز جمعه، ۱۵ قوس، در حساب کاربری خود در توییتر نوشت که بی‌طرفی حکومت در انتخابات بارها توسط مردم و جامعه جهانی نیز اذعان شده است.

وی با اشاره به گزینش کمیشنران کمیسیون‌های انتخاباتی از جانب ۱۸ نامزد انتخابات ریاست جمهوری، این اقدام را در تاریخ سیاسی «افغانستان و منطقه» بی‌سابقه توصیف کرده است.

صدیقی با بیان این‌که نامزدان مکلف به رعایت اصول و قواعد انتخاباتی هستند، افزوده است که اشرف غنی – چه به عنوان رییس جمهور و چه به عنوان نامزد انتخابات – به رعایت اصول و قواعد پیش‌بینی‌شده در قانون اساسی و قانون انتخابات متعهد است.

سخنگوی ارگ ریاست جمهوری تأکید کرده است که نامزدان انتخابات ریاست جمهوری، در جریان پروسه انتخابات، حق ندارند نتایج انتخابات را مطابق میل و سلیقه خود مسیر بدهند.

صدیق صدیقی در حالی این سخنان را در حساب کاربری خود در توییتر نوشته است که بیش‌تر نامزدان معترض، حکومت را به دخالت در امور انتخابات و دسته انتخاباتی «دولت‌ساز» به ریاست محمداشرف غنی را به انجام «تقلب سیستماتیک» در انتخابات ششم میزان متهم کرده‌اند.

/انتهای پیام/

ارگ: غنی به قانون انتخابات متعهد است
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403