تحرکات توطئه‌آمیز امارات را زیر نظر داریم


تحرکات توطئه‌آمیز امارات را زیر نظر داریم

وزیر دفاع یمن تاکید کرد: تهدید یمنی‌ها علیه امارات همچنان به قوت خود باقی است و تحرکات توطئه آمیز این کشور از نزدیک زیر نظر قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در گفت‌وگو با روزنامه «المسیره» که مشروح آن تا ساعاتی دیگر منتشر می‌شود، تاکید کرد که تهدیدها علیه امارات یک تهدید معتبر است و همچنان به قوت خود باقی است.

وی تاکید کرد: «همه تحرکات توطئه آمیز ابوظبی (علیه یمن) از نزدیک تحت نظر قرار دارد.»

به گزارش وبگاه خبری المسیره، العاطفی گفت: «نیروهای یمن قدرت خود را برای یک حمله راهبردی فراگیر که فلج کننده توان دشمن است تکمیل کردند. ارتش یمن بانک اهداف نظامی دریایی و زمینی دشمن صهیونیستی را در اختیار دارد که هر زمان فرماندهی یمن دستور دهد در حمله به آن درنگ نخواهد کرد.»

وی ادامه داد: «صنایع نظامی یمن حتی از زمان خود پیشی گرفته و اکنون با کشورهایی وارد رقابت شده که ۲۰ سال پیشتر از ما در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند».

امارات و عربستان ضمن ادامه تجاوز هوایی و زمینی خود علیه یمن، اخیرا طی توافق موسوم به ریاض که میان شورای انتقالی جنوب(مورد حمایت ابوظبی) و دولت مستعفی منصور هادی به امضا رسیده است، به تقسیم قدرت در جنوب یمن به منظور تحکیم نفوذ خود روی آوردند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول