نظرسنجی| حزب‌ محافظه‌کار انگلیس همچنان در صدر است


نظرسنجی| حزب‌ محافظه‌کار انگلیس همچنان در صدر است

بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی حزب نخست وزیر انگلیس با 11 درصد اختلاف نسبت به حزب رقیب کارگر، همچنان در صدر نظرسنجی‌ها قرار دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده حزب نخست وزیر انگلیس 11 درصد از حزب رقیب خود جلوتر است.

به گزارش رویترز، «دلتاپول» نظرسنجی روز یکشنبه را انجام داده که نتایج آن نشان می‌دهد حزب محافظه کار به رهبری «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس 11 درصد از حزب کارگر به رهبری «جرمی کوربین» جلوتر است.

در این نظرسنجی حزب محافظه کار توانسته 44 درصد آرا را به خود اختصاص دهد که یک درصد کمتر از نظرسنجی مشابه قبلی بوده و حزب کارگر 33 درصد آرا را بدست آورده که یک درصد بیشتر از قبل است.

حزب لیبرال دموکرات که مخالف برگزیت است نیز با چهار درصد کاهش توانست 11 درصد آرا را بدست بیاورد.

انتخابات زودهنگام در انگلیس قرار است در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذرماه) برگزار شود. نخست‌وزیر انگلیس درخواست برگزاری این انتخابات را بعد از آن صادر کرد که نتوانست کشورش را در موعد مدنظر خود یعنی ۳۱ اکتبر (۹ آبان) از اتحادیه اروپا خارج کند.

جانسون پیشتر در مراسم رونمایی از برنامه حزب محافظه کار برای دولت بعدی، وعده داده بود در صورت پیروزی در انتخابات، انگلیس روز ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) اتحادیه اروپا را ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !