ترویج اقامه نماز، بهترین راه رشد جامعه و کاهش منکرات است


ترویج اقامه نماز، بهترین راه رشد جامعه و کاهش  منکرات  است

عزیزی بهترین راه رشد جامعه و کاهش فحشاء و منکرات را ترویج اقامه نماز دانست و گفت: برای اینکه دانش آموزان از آسیب های اجتماعی دور شوند، باید نماز را ترویج کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، اجلاسیه شهرستانی شیوه های صحیح دعوت دانش آموزان به نماز امروز (۱۶ آذر) با حضور فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان چرام، امام جمعه، معاون فرماندار، بخشدار، جمعی از اعضای شورای اداری، معلمان و دانش آموزان برگزار شد.

«صدراله عزیزی» در این همایش ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه (س) در مورد اهمیت دعوت دانش آموزان به نماز، گفت: نماز، دعوت به نماز و اقامه نماز یک پدیده الهی و شرعی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام یکی از نشانه های مومن را اقامه نماز دانست و اظهار داشت: دولت، مجلس و آموزش و پرورش بخش نامه ها و قوانینی برای اقامه نماز مطرح کردند که این قوانین و مقررات در سطح مدارس به خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه بهترین راه رشد جامعه و کاهش فحشاء و منکرات ترویج اقامه نماز است، اضافه کرد: برای اینکه دانش آموزان از آسیب های اجتماعی دور شوند، باید نماز را ترویج کنیم.

«علی مرادی» هم در این همایش، گفت: وظیفه وجدانی و انسانی ما حکم می کند که دیگران را به نماز دعوت کنیم.

نماینده انجمن اولیا و مربیان شهرستان چرام اظهار داشت: اقامه نماز وظیفه ای است که خدا برعهده ما گذاشته و باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.

مرادی یادآور شد: همه فرهنگیان در آموزش و پرورش تلاش می کنند که دانش آموزان را به درجه بالای معنوی برسانند و لازمه آن این است که خانواده ها نیز همکاری کنند.

حجت الاسلام «سیدنورالله افشار» هم گفت: یک معلم انشاء، ریاضی و … می تواند دانش آموزان را به نماز دعوت کند و نباید تنها برای اقامه نماز منتظر معلم پرورشی و یا دینی در مدارس باشیم.

امام جمعه شهر چرام خاطرنشان کرد: بحث اهمیت نماز نخست باید در خانواده ها و از پدر و مادر آغاز شود، زیرا فرزندان همه رفتار و برخوردهای والدین را تکرار می کنند که برطبق تحقیقات به دست آمده، اکثر کسانی که اهل نماز هستند دارای پدر و مادری نماز خوان بودند.

وی همچنین از اهمیت مسجد و مدرسه در تشویق دانش آموزان به نماز نکاتی را بیان کرد.

شایان ذکر است در پایان این همایش، با اهدا جوایزی از معلمان و دانش آموزان برتر قرآنی تجلیل شد.

ترویج اقامه نماز، بهترین راه رشد جامعه و کاهش  منکرات  استترویج اقامه نماز، بهترین راه رشد جامعه و کاهش  منکرات  استترویج اقامه نماز، بهترین راه رشد جامعه و کاهش  منکرات  استترویج اقامه نماز، بهترین راه رشد جامعه و کاهش  منکرات  استترویج اقامه نماز، بهترین راه رشد جامعه و کاهش  منکرات  استترویج اقامه نماز، بهترین راه رشد جامعه و کاهش  منکرات  استترویج اقامه نماز، بهترین راه رشد جامعه و کاهش  منکرات  استترویج اقامه نماز، بهترین راه رشد جامعه و کاهش  منکرات  استترویج اقامه نماز، بهترین راه رشد جامعه و کاهش  منکرات  استترویج اقامه نماز، بهترین راه رشد جامعه و کاهش  منکرات  استترویج اقامه نماز، بهترین راه رشد جامعه و کاهش  منکرات  استترویج اقامه نماز، بهترین راه رشد جامعه و کاهش  منکرات  استترویج اقامه نماز، بهترین راه رشد جامعه و کاهش  منکرات  استترویج اقامه نماز، بهترین راه رشد جامعه و کاهش  منکرات  است پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کامرون به نتانیاهو: سپاه را به عنوان نهاد تروریستی شناسایی نمی‌کنیم