رندرهای کیا سورنتو 2021 خبر از یک خودروی جذاب می دهند


رسانه کلیک – رندرهای کیا سورنتو 2021 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودروی شاسی بلند کره ای در بخش پشتی از چراغ های جدیدی بهره می برد. در سال جاری میلادی شاهد انتشار تصاویر جاسوسی زیادی از نسل آینده کیا سورنتو در فضای مجازی بودیم (تصاویر مخفیانه کیا سورنتو 2020 منتشر شد). به […] نوشته رندرهای کیا سورنتو 2021 خبر از یک خودروی جذاب می دهند اولین...

رسانه کلیک – رندرهای کیا سورنتو 2021 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودروی شاسی بلند کره ای در بخش پشتی از چراغ های جدیدی بهره می برد.

در سال جاری میلادی شاهد انتشار تصاویر جاسوسی زیادی از نسل آینده کیا سورنتو در فضای مجازی بودیم (تصاویر مخفیانه کیا سورنتو 2020 منتشر شد). به تازگی رندرهای این خودروی کیا توسط Kolesa به ایتترنت راه پیدا کرده که ما را با طراحی آن آشنا می کند. در حالت کلی با زبان طراحی آشنایی روبه‌رو هستیم، البته تغییرات بزرگی در بخش جلویی و پشتی این خودرو اعمال شده است. جلو پنجره این خودرو دارای زاویه بوده و دیگر خبری از گوشه های گرد نیست. این سبک طراحی باعث شده چراغ های جلو هماهنگی بیشتری با جلو پنجره داشته باشند.

در بخش پشتی شاهد استفاده از چراغ های جدیدی هستیم. اگزوزها درون سپر عقب تعبیه شده اند. بر اساس تصاویر جاسوسی، ابعاد نسل آینده سورنتو با نسل کنونی آن یکسان است. این احتمال وجود دارد که کیا با حفظ اندازه کلی، فاصله دو محور چرخ های این خودرو را افزایش دهد.

رندرهای کیا سورنتو 2021 خبر از یک خودروی جذاب می دهند

رندرهای کیا سورنتو 2021 خبر از یک خودروی جذاب می دهند

در رابطه با موتورهای مورد استفاده در کیا سورنتو 2021 اطلاعات دقیقی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. مدل کنونی این خودرو با موتورهای 6 سیلندر و 4 سیلندر به فروش می رسد. موتور 6 سیلندر حجمی برابر با 3.3 لیتر داشته و قادر به تولید 290 اسب بخار قدرت است. موتور 4 سیلندر با حجم 2.4 لیتر می تواند 185 اسب بخار قدرت تولید کند. این احتمال وجود دارد که نسل آینده سورنتو در نمونه های هیبریدی و پلاگین هیبریدی نیز وارد بازار شود.

در حال حاضر تصویری از کابین این خودرو منتشر نشده؛ با این حال انتظار می رود شاهد استفاده از یک کیلومترشمار بزرگ به همراه نمایشگر باکیفیت برای سیستم سرگرمی و اطلاعات آن باشیم. سال آینده میلادی از این خودروی کره ای به صورت رسمی رونمایی می شود.

Source: motor1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی