ثبت‌نام 122 نفر برای نمایندگی مجلس در خراسان جنوبی


ثبت‌نام 122 نفر برای نمایندگی مجلس در خراسان جنوبی

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: 122 داوطلب انتخابات مجلس در خراسان جنوبی ثبت‌نام کردند.

ناصر خوش خبر شنبه شب ۱۶ آذر اظهار کرد: شمار داوطلبان نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه‌انتخابیه خراسان جنوبی در هفتمین روز نام‌نویسی تا ساعت 20:30 شنبه 16 آذرماه به 122 نفر رسیده که همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، بیان کرد: 110 نفر از داوطلبان نامزدی انتخابات که تا این لحظه برای ثبت‌نام مراجعه کرده‌اند، مرد هستند و 12 زن نیز برای نامزدی انتخابات نام‌نویسی کرده‌اند.

وی افزود: حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف به مرکزیت فرمانداری بیرجند با 40 نفر بیشترین مراجعه برای ثبت‌نام را داشته و کمترین میزان مراجعه هم مربوط به حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه به مرکزیت نهبندان با 24 نفر بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: تعداد مراجعات به ثبت رسیده در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه 27 نفر و حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه نیز 31 نفر است.

وی درباره میزان تحصیلات داوطلبان افزود: از مجموع ثبت‌نام کنندگان سه نفر لیسانس، 87 نفر فوق لیسانس و 20 نفر مدرک دکترا دارند و تحصیلات 12 نفر نیز حوزوی است.

خوش خبر اظهار کرد: از مجموع افرادی که تا این لحظه ثبت‌نام آنان نهایی شده، 24 نفر سابقه داوطلبی و 7نفر سابقه نمایندگی دارند.

وی با بیان اینکه 84 نفر از این افراد زیر ۵۰ سال و 38 نفر نیز بالای ۵۰ سال سن دارند، بیان کرد: ثبت‌نام داوطلبان نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۱۸ امروز 16 آذرماه بود که همچنان ادامه دارد.

وی افزود: نام‌نویسی داوطلبان نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه دهم آذر در فرمانداری‌های حوزه انتخابیه و ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی یادآور شد: خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه شامل بیرجند، درمیان و خوسف، قاینات و زیرکوه، نهبندان و سربیشه و فردوس، طبس، سرایان و بشرویه دارد که داوطلبان در این استان به فرمانداری‌های بیرجند، قاینات، فردوس و نهبندان مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرماندار گناوه درباره شنیده شدن صدای انفجار در این شهر: مربوط به انفجار معدن سنگ کوه بی...