رندرهای وان پلاس 8 لایت به طراحی متفاوت آن اشاره می کند


رسانه کلیک – رندرهای وان پلاس 8 لایت در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به حفره در مرکز نمایشگر خود مجهز شده و دارای دوربین اصلی دوگانه است. در ماه اکتبر شاهد انتشار رندرهای وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو بودیم (رندرهای وان پلاس 8 پرو منتشر شد؛ دوربین اصلی […] نوشته رندرهای وان پلاس 8 لایت به طراحی متفاوت آن اشاره می کند اولین بار در...

رسانه کلیک – رندرهای وان پلاس 8 لایت در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به حفره در مرکز نمایشگر خود مجهز شده و دارای دوربین اصلی دوگانه است.

در ماه اکتبر شاهد انتشار رندرهای وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو بودیم (رندرهای وان پلاس 8 پرو منتشر شد؛ دوربین اصلی چهارگانه). این گوشی های هوشمند به احتمال زیاد در سه ماهه دوم سال آینده میلادی معرفی می شود. امروز رندرهای نسخه لایت این محصولات در فضای مجازی منتشر شده است. رندرهای وان پلاس 8 لایت توسط افشاگر معروف، OnLeaks در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

این گوشی هوشمند در مقایسه با وان پلاس 8 و 8 پرو از طراحی متفاوتی بهره می برد. این دستگاه دارای صفحه نمایش مسطح 6.4 یا 6.5 اینچی بوده که در مرکز بخش بالایی آن، یک حفره به چشم می خورد. پنل پشتی آن به صورت خمیده طراحی شده که یک المان چهارگوش برای دوربین اصلی دوگانه به همراه فلاش LED را میزبانی می کند.

رندرهای وان پلاس 8 لایت به طراحی متفاوت آن اشاره می کند

رندرهای وان پلاس 8 لایت به طراحی متفاوت آن اشاره می کند

روی پنل پشتی و یا فریم آن سنسور اثر انگشت حضور ندارد؛ بنابراین انتظار می رود این سنسور زیر نمایشگر قرار بگیرد. با توجه به این موضوع، وان پلاس 8 لایت از پنل AMOLED بهره می برد. این احتمال وجود دارد که وان پلاس برای نمایشگر گوشی میان رده خود، رفرش ریت 90 هرتز را در نظر بگیرد.

محل قرارگیری پورت USB-C، دکمه ها، اسپیکر و درگاه سیمکارت این گوشی هوشمند با وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو یکسان است. ضخامت 8.6 میلی متری آن در مقایسه با وان پلاس 8 بیشتر و در مقایسه با نسخه پرو آن کمتر است. وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو به چیپست اسنپدراگون 865 مجهز می شوند؛ با این حال گوشی میان رده وان پلاس احتمالا از پردازنده سری اسنپدراگون 7xx کوالکام بهره می برد.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا