بازسازی بازی Bayonetta و Vanquish در دست ساخت قرار دارند


بازسازی  بازی Bayonetta و Vanquish در دست ساخت قرار دارند

با اینکه فعالیت استودیو PlatinumGames در آن اوایل چندان بازدهی مالی نداشت، ولی شاهد این بودیم که یک سری مجموعه بسیار خوبی مثل بازی Bayonetta و Vanquish به دست این توسعه دهنده خلق شده‌اند. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. استودیو PlatinumGames در آن‌ سال‌ها کاری را می‌کرد که خیلی‌ها انتظار داشتند کپ‌کام انجام دهد. به همین خاطر ما شاهد ساخت یک سری...

با اینکه فعالیت استودیو PlatinumGames در آن اوایل چندان بازدهی مالی نداشت، ولی شاهد این بودیم که یک سری مجموعه بسیار خوبی مثل بازی Bayonetta و Vanquish به دست این توسعه دهنده خلق شده‌اند. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

استودیو PlatinumGames در آن‌ سال‌ها کاری را می‌کرد که خیلی‌ها انتظار داشتند کپ‌کام انجام دهد. به همین خاطر ما شاهد ساخت یک سری بازی بسیار خوب مثل Bayonetta و Vanquish بودیم که اکنون قرار است برای کنسول نسل هشتم منتشر شوند.

این موضوع در فروشگاه مایکروسافت لو رفته بود و بعد از آن نیز تیزری به مناسبت سالگرد 10 سالگی آن‌ها، در یوتیوب قرار گرفت. هنوز مشخص نیست که این ویدئو چگونه درز پیدا کرده است و باید منتشر واکنش رسمی استودیو در این زمینه باشیم. همچنین موضوع مهم دیگر این است که در انتهای این تیزر لوگوی ایکس‌باکس ظاهر می‌شود، ولی باید انتظار داشت که این عنوان برای پلی‌استیشن 4 نیز منتشر شود.

هر دو بازی Bayonetta و Vanquish عناوین بسیار خوبی هستند که ارزش دوباره کردن تجربه کردن را دارند. سایت فروشگاه مایکروسافت ذکر کرده است که این دو ریمستر در ماه فوریه 2020 منتشر می‌شوند. البته هنوز با اطمینان در مورد شرایط عرضه بازی نمی‌توان صحبت کرد و باید منتظر اعلامیه رسمی استودیو باشیم.

نظر شما در بازسازی بازی Bayonetta چیست؟

بازسازی  بازی Bayonetta و Vanquish در دست ساخت قرار دارندبازسازی  بازی Bayonetta و Vanquish در دست ساخت قرار دارند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟