کارلوس توز: در منچستریونایتد حتی بدترین بازیکنان هم فراری یا لامبورگینی داشتند و به ماشین من اشکال می‌گرفتند، وین رونی به همین دلیل لامبورگینی خود را به من بخشید


کارلوس توز: در منچستریونایتد حتی بدترین بازیکنان هم فراری یا لامبورگینی داشتند و به ماشین من اشکال می‌گرفتند، وین رونی به همین دلیل لامبورگینی خود را به من بخشید

مهاجم آرژانتینی سابق شیاطین سرخ به تمجید از سخاوت وین رونی پرداخت.

طرفداری- مهاجم عصر طلایی منچستریونایتد در زمان فرگوسن در مصاحبه جدید خود گفت که به خاطر خودروی قبلی خود در منچستریونایتد مورد تمسخر قرار می‌گرفت.

به نوشته دیلی میل، کارلوس توز که با پیوستن به منچسترسیتی شوک بزرگی به لیگ برتر وارد کرد در دو سال زوجی عالی با وین رونی تشکیل داده بودند که در تمام مسابقات باهم 72 گل زدند. توز اکنون در بوکاجونیورز در کشور خودش بازی می‌کند به هم تیمی سابق خود ادای احترام کرد و خاطره ای جالب از سخاوت رونی تعریف کرد:

در منچستریونایتد بازیکنان با فراری یا لامبورگینی حاضر می‌شدند، هرکسی حتی بدترین بازیکن یک فراری داشت اما من با یک آئودی که باشگاه به من داده بود حاضر می‌شدم و آن ها جوری بابت آن از من اشکال می‌گرفتند که انگار یک فیات 600 است. من درباره این موضوع با رونی صحبت کردم و این مرد دیوانه به من گفت لامبورگینی را بردار، او ماشین را به من داد، من رفتم و اطراف منچستر گشت زدم. من با او خیلی چیزها را شناختم چرا که او از منطقه فقیرنشینی از لیورپول بود.

با وجود بازیکنانی مثل کریستیانو رونالدو، نانی و دیمیتار برباتوف این دو مهاجم جایگاه ویژه ای در ترکیب منچستریونایتد داشتند . توز در ادامه صحبت هایش اضافه کرد:

او همیشه برای توپ می‌جنگید، جوری که انگار آخرین بار است، این همان روش بازی خودم است. من انعکاس عملکرد خودم را در او می‌دیدم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت