مرکز درمان و آموزش طب سنتی در مرکز نوآوری کیش ایجاد می شود


مرکز درمان و آموزش طب سنتی در مرکز نوآوری کیش ایجاد می شود

کیش - ایرنا - مرکز درمان و آموزش طب سنتی و مکمل طب سوزنی بیمارستان کیش با هدف توسعه طب ایرانی اسلامی در مرکز نوآوری این جزیره راه اندازی می شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد کیش، چگونگی راه اندازی و تجهیز این مرکز در جلسه ای با حضور دکتر نادعلی نژاد رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، دکتر شمس اردکانی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت و رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه تهران،پروفسور امیر هومن کاظمی نایب رئیس فدراسیون جهانی طب سنتی، دکتر خلیلی سرپرست گروه آموزشی تاریخ علوم پزشکی دانشکده طب سنتی و دکتر اسدی معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران برگزار شد.

همچنین در نشستی جداگانه با حضور دکتر سلیمی مدیر کل مرکز نوآوری کیش و مشاور عالی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، 4 واحد اداری در مرکز نوآوری کیش به اجرای این طرح اختصاص یافت.

همچنین در این نشست، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش و مرکز نوآوری کیش در جهت توسعه و گسترش پروژه های دانش بنیان در زمینه علوم پزشکی و همکاری های دو جانبه اعلام آمادگی کردند.

طب سنتی ایرانی اسلامی، شامل روش های تشخیصی، آسیب شناسی و درمانی با تکیه بر تفاوت های بین فردی (مزاج) در زمینه حفظ سلامت و درمان بیماری ها مبتنی بر پشتوانه علمی و تجربه پزشکی چند هزار ساله ایرانیان است که به جنبه های اخلاقی و تربیتی و آموزه های اسلامی توجه دارد،طبی که با کوشش حکیمان بزرگ دوره تمدن اسلامی نهادینه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی