امربه معروف ونهی از منکر باید تقویت کننده نظام واسلام باشد


امربه معروف ونهی از منکر باید تقویت کننده نظام واسلام باشد

بندرعباس- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری هرمزگان گفت: رویکرد فریضه امربه معروف ونهی از منکر باید به سمتی باشد که تقویت کننده نظام و اسلام را دربرداشته باشد.

سعید ناجی شامگاه شنبه در مراسم معرفی وتودیع دبیران ستاد امربه معروف ونهی از منکرهرمزگان افزود: امربه معروف ونهی از منکر درمقاطع مختلف بویژه دراین مقطع کنونی که کشور در شرایط خاص اقتصادی قراردارد، می‌تواند به تقویت انسجام، وحدت وهمگرایی وهمدلی مردم کمک کند و درمسیر کارها راهگشا باشد.
وی بیان داشت: این امر واجب الهی باید در راستای رضایت وآسایش مردم و پرهیز از ناامیدی وگذر از این مقطع حساس در جامعه توسعه واحیا شود.
معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت: باید تلاش کنیم در کنار موضوع‌های صریح و روشن که بر منکر تبیین شده، موضوعاتی که می‌تواند به ایجاد اختلاف وتضعیف نظام بیانجامد و به وحدت و انسجام جامعه لطمه بزند، از بین ببریم.
ناجی همنین بااشاره به اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در دل فرایند انتخاباتی مجلس هستیم، بعد از این فعالیت‌هایمان رنگ وبوی انتخاباتی بیشتری به خود می‌گیرد که انتظار می‌رود در این راستا چارچوب‌های برگرفته از آموزه‌های دینی و قانون، ملاک توجه وعمل قرارگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است