3 محصول خانگی و بهداشتی برای پوست و مو


3 محصول خانگی و بهداشتی برای پوست و مو

ماسک غنی از آنتی اکسیدان، سفت کننده پوست، کاهنده منافذ باز پوست،لایه بردارو... گزینه هایی است که همه به دنبال آن هستند اما این بار نه در قفسه های فروشگاهی بلکه در منزل و با استفاده از مواد طبیعی می توان این ماسک را تهیه...

به گزارش بهداشت نیوز

ماسک ویتامین C

روش تهیه:

پوست پرتقال و لیموی خشک کرده را آسیاب کنید، هنگام استفاده با ماست یا عسل مخلوط کنیدو روی پوست بگذارید و بعد از ۲۰دقیقه بشویید.

ماسک عسل و دارچین

دارچین – یک قاشق غذاخوریعسل – یک قاشق غذاخوریروش تهیه:عسل و دارچین را مخلوط کنید و به مدت ۱۵دقیقه روی پوست خود بگذارید،اول با آب ولرم بعد با آب سرد صورت خود را بشویید.

شامپوی طبیعی مقوی مو

پودر سدر(اختیاری)- یک قاشق چای خوریآب – یک فنجانرزماری – یک قاشق غذاخوریآویشن – یک قاشق غذاخوریبابونه(اختیاری) – یک قاشق غذاخوریشامپوی بچه – یک چهارم فنجانروغن نارگیل- یک قاشق غذاخوری

روش تهیه:

یک فنجان آب را می جوشانیم و آن را به رزماری،آویشن و بابونه می افزاییم و در ظرفی سربسته به مدت یک ساعت کنار می گذاریم، سپس با صافی آب آن را جدا و سدر، شامپوی بچه و روغن نارگیل را به مواد اضافه می کنیم و درون ظرف مورد نظر می ریزیم.قبل از هر بار‌ استفاده شامپو را خوب تکان دهید و با انگشتان، مو و پوست سر را ماساژ دهید.


منبع: خراسان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها