بنتانکور: ساری و الگری گفتند اگر بیشتر گل بزنم، می‌توانم یکی از بهترین هافبک‌های جهان شوم؛ جرارد و لمپارد الگوی من بودند


بنتانکور: ساری و الگری گفتند اگر بیشتر گل بزنم، می‌توانم یکی از بهترین هافبک‌های جهان شوم؛ جرارد و لمپارد الگوی من بودند

هافبک 22 ساله یوونتوس، غیبت سامی خدیرا را ضربه بزرگی برای این تیم دانست.

طرفداری - رودریگو بنتانکور در این فصل در بازی های بیشتری به میدان می رود و مائوریتزیو ساری از او انتظارات بالاتری دارد. در آستانه نبرد حساس یوونتوس مقابل لاتزیو، هافبک جوان اروگوئه ای در گفتگو با DAZN گفت:

درست است که تا اینجای فصل گل نزده ام. چند روز پیش با مربی صحبت کردم و به من گفت می توانم یکی از بهترین هافبک های جهان شوم اما باید بیشتر گل بزنم. باید در این زمینه پیشرفت کنم. الگری و ساری هر دو همین را به من گفته اند: اینکه با گلزنی بیشتر می توانم یکی از بهترین هافبک های جهان شوم.

بنتانکور در مورد الگوهای خود در کودکی گفت:

وقتی کوچک بودم، لمپارد و جرارد الهام بخش من بودند. بعدا در پست رجیستا، همیشه سرخیو بوسکتس را دوست داشتم. او چه بازیکن بزرگی است! حالا خوش شانس هستم که با میرالم پیانیچ هم تیمی هستم که باورنکردنی است. او دوستی است که سعی می کنم هر روز از او یاد بگیرم. پیانیچ به من گفت آرامش خود را حفظ کنم زیرا با خصوصیات و شخصیتم، می توانم در پست رجیستا بازی کنم. پیانیچ در آن پست خیلی خوب کار می کند و جانشینی او بسیار سخت است.

سامی خدیرا سه ماه از میادین دور خواهد بود و بنابراین بنتانکور باز هم زمان بیشتری برای بازی پیدا خواهد کرد:

از دست دادن خدیرا ضربه سختی برای ما بود. امیدوارم هر چه زودتر بتواند برگردد. او دوندگی زیادی دارد و توانایی فوق العاده ای در گلزنی دارد. فکر می کنم در غیاب او، چیزهای زیادی را از دست می دهیم. حالا امره جان بازی های بیشتری انجام خواهد داد زیرا تاکنون کمتر بازی کرده است.

بنتانکور در این فصل در تمام رقابت ها 16 بار برای یوونتوس به میدان رفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!