جسی مارش، سرمربی باشگاه ردبول سالزبورگ: لایپزیش برای هالند باشگاه مناسبی است


جسی مارش، سرمربی باشگاه ردبول سالزبورگ: لایپزیش برای هالند باشگاه مناسبی است

مهاجم نروژی توانسته چشم تیم های بزرگ اروپایی را به خود خیره کند، در این بین انتقال به بوندس لیگا می تواند...

طرفداری- به عقیده سرمربی باشگاه سالزبورگ، گزینه ایده آلی برای ارلینگ هالند به شمار می رود، این در حالی است که بازیکن 19 ساله به یوونتوس، دورتموند، لیورپول و منچستریونایتد هم لینک شده است.

به گزارش سابت Goal، هالند که در این فصل توانسته 27 گل برای تیم اتریشی به ثمر برساند، روز سه شنبه تلاش خواهد کرد که به رکورد گلزنی در هر 6 بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان که کریستیانو رونالدو صاحب آن است حمله کند، سالزبورگ سه شنبه به مصاف لیورپول خواهد رفت. جسی مارش، سرمربی باشگاه ردبول سالزبورگ در مصاحبه با Omisport، مطالب زیر را عنوان کرده است:

او این پتانسیل را دارد که به یکی از بهترین شماره 9 های جهان تبدیل شود، ارلینگ نیاز دارد که در موقعیت مناسب و کنار افراد درست قرار بگیرد و البته به شانس هم نیاز دارد، من با پدر او که خودش هم فوتبالیست بوده است صحبت کرده ام و به عقیده ام داشتن یک پدر فوتبالیست مزیت بزرگی برای اوست، زیرا او می تواند تجاربش را در اختیار ارلینگ قرار دهد.آن ها تصمیم بسیار خوبی گرفتند که به سالزبورگ آمدند؛ در آن مقطع می توانستند به تیم های بزرگ تری در رده سنی زیر 18 سال بروند، اما متوجه شدند که ارلینگ نیاز دارد که یک قدم دیگر در دوران حرفه ای اش داشته باشد تا به پیشرفت ادامه دهد و با آزمون و خطا به مسیر درستی هدایت شود.

وی افزود:

به نظر من لایپزیش برای هر بازیکنی یک باشگاه عالی محسوب می شود، مخصوصا بازیکن جوان و با استعدادی مثل ارلینگ، افرادی که در آن باشگاه حضور دارند افراد بسیار خوبی هستند و به پیشرفت بازیکنان توجه بسیار دارند و با حرفه ای گری از بازیکنان مراقبت می کنند.از لحاظ استاندارد باشگاه بزرگ بودن، لایپزیش در سطح بالایی قرار دارد.ارلینگ بازیکنی ویژه برای ما به شمار می رود، او چارچوب شناس است. به طور کلی طرز تفکر او با باشگاه و فلسفه ما هماهنگ است؛ ارلینگ جوان، پرتحرک و بدون ترس است. هالند در 19 سالگی از پتانسیل بسیار زیادی برخوردار است، با جوان های با استعداد 19 ساله دیگری در لایپزیش مواجه شده ام اما نکته برتری ارلینگ نسبت به آن ها تلاش بسیار زیادی است که برای دستیابی به اهدافش انجام می دهد.

مارش در پایان اضافه کرد:

شخصیت او طوری است که هیچ گاه قانع نمی شود، او همیشه به فکر پیشرفت است، او اکنون در آماده سازی و نگه داشتن آمادگی اش تبدیل به یک حرفه ای شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل