امام جمعه بندرعباس: ستاد امربه معروف درتعامل دوسویه با دستگاه‌ها باشد


امام جمعه بندرعباس: ستاد امربه معروف درتعامل دوسویه با دستگاه‌ها باشد

بندرعباس- ایرنا- نماینده ولی فقیه درهرمزگان وامام جمعه بندرعباس گفت: ستاد امربه معروف ونهی از منکر باید درتعامل دوسویه با دستگاه‌های اجرایی باشد و برای رسیدن به هدف مطلوب نسبت به همدیگر مطالبه‌گری وهمفکری داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعبادی زاده شامگاه شنبه درمراسم معرفی وتودیع دبیران ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر هرمزگان افزود: امربه معروف ونهی از منکر یک مساله حاکمیتی است و علاوه بر حوزه ودانشگاه همگان باید نسبت به این فریضه مهم درجامعه حساس باشند.

وی بیان داشت: امربه معروف ونهی از منکر همچون دوبال جدانشدنی ازهمدیگر هستند که هیچ کدام نباید آسیب ببیند و مشروعیت ما درحکومت اسلامی این است که تمام احکام و قوانین ومقررات را به درستی درجامعه پیاده کنیم.

امام جمعه بندرعباس گفت: ستاد امربه معروف ونهی از منکر بودجه فراوانی دارد، منتهی این بودجه دردست دولتمردان و کارگزان نظام است که می‌توان با اخذ آن دراین مسیر استفاده کرد.

عبادی زاده ادامه داد: اکنون که درگام دوم انقلاب نیز قرارداریم این وظیفه همگان است که دراین راستا بویژه در حوزه امربه معروف ونهی از منکر گام بردارند ومطئمن باشید هرقدمی که دراین مسیر برداشته می‌شود می‌تواند بهترین عمل درحوزه مسوولیتی وحاکمیتی باشد.

در این آیین از خدمات حجت الاسلام محمدرضا اسماعیلی دبیرسابق ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر هرمزگان قدردانی و حجت الاسلام حسن کریمی به عنوان دبیر جدید این ستاد معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو