111 نفر داوطلب نمایندگی مجلس در هرمزگان؛ 18 زن در بین داوطلبین


111 نفر داوطلب نمایندگی مجلس در هرمزگان؛ 18 زن در بین داوطلبین

ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در استان از 10 آذرماه جاری همزمان با سراسر کشور آغاز شد و به‌مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.برهمین اساس و طبق روال انتخابات گذشته این خبرگزاری روزانه با تهیه گزارش های خبری و تصویری روزانه اقدام به آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس یازدهم در استان هرمزگان خواهد کرد.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه شمار داوطلبان نمایندگی مجلس در هرمزگان به صد و ۱۱ نفر رسید، تصریح کرد: از این شمار ۱۸ نفر زن و ۹۳ نفر مرد هستند.
سعید ناجی افزود: ۱۳ نفر از این نامزدها دارای مدرک دکتری ، ۹۲ نفر کارشناسی ارشد و شش نفر تحصیلات حوزوی دارند.
وی اضافه کرد: ۶۲ نفر از این افراد در حوزه انتخابیه مرکز استان (بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندخمیر، و بوموسی)، ۲۱ نفر در حوزه شرق استان (شهرستان‌های میناب، رودان، سیریک، جاسک و بشاگرد) و ۲۸ نفر نیز در حوزه غرب هرمزگان (بندرلنگه، بستک و پارسیان) نام نویسی کردند.
ناجی در پایان خاطرنشان کرد: متوسط سن افراد نام نویسی شده بین ۳۰ تا ۵۰ سال است.
ثبت نام ۲۱ داوطلب نمایندگی مجلس در شرق هرمزگان

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، گفت: تا پایان زمان ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شرق هرمزگان ۲۱ نفر موفق به نام نویسی شدند.
محمد احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، گفت : تا پایان زمان ثبت نام ۲۱ نفر در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان در محل فرمانداری میناب اقدام به ثبت نام کرده اند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، گفت: از این تعداد ۳ نفر آنها دارای مدرک تحصیلی دکتری و ۱۶ نفر دیگر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد می باشند.
وی، خاطرنشان کرد: از بین ثبت نام کنندگان نمایندگی مجلس در شرق هرمزگان ۱۶ نفر آنها را آقایان و ۵ نفر دیگر را بانوان تشکیل داده اند.

از ثبت نامی های غرب هرمزگان چه خبر

یوسف دیوانی، یاسر پور زمانی، عبدالله صابری و عارف دست افشان چهار داوطلبی هستند که امروز جهت نمایندگی غرب هرمزگان در مجلس یازدهم اقدام به نام نویسی کرده اند.

روز گذشته در ششمین روز از ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب هرمزگان ۷ نفر با مراجعه به فرمانداری بندرلنگه و ۲ نفر در ستاد انتخابات کشور واقع در وزارت کشور ثبت نام کردند تا مجموع ثبت نام ها تا به امروز به عدد ۲۷ برسد که ۲۶ نفر مرد و ۱ نفر زن هستند.

ثبت‌نام پنجمین بانوی داوطلب نمایندگی مجلس در شرق هرمزگان

راضیه ذاکری ۳۶ ساله اهل میناب و ساکن بندرعباس است که با حضور در محل ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شرق هرمزگان روند ثبت‌نام خود را تکمیل کرد.وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت آموزش است و هم‌اکنون به‌عنوان کارمند اداره کل آموزش‌وپرورش هرمزگان مشغول به فعالیت است.

امید تاجیک ۳۰ ساله نیز که از رودخانه خود را به محل ثبت‌نام کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شرق هرمزگان رسانده بود با طی کردن مراحل آن، اقدام به نام‌نویسی کرد.وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد کشاورزی و اکنون به‌عنوان کارمند در کمیته امداد مشغول به کار است.

پیش‌ازاین نیز در هفتمین روز ثبت‌نام نمایندگان، فاطمه حبیب زاده بانوی ۳۵ ساله مینابی با حضور در محل ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شرق هرمزگان روند ثبت‌نام خود را تکمیل کرده بود.وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد فلسفه و هم‌اکنون به‌عنوان نیروی فرهنگی مشغول به فعالیت است.

به گزارش ایسنا، تاکنون ۲۰ نفر در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند.

ضرورت وجود یک نماینده جوان در کنار نمایندگان مجرب استان بیش‌ازپیش نیاز می‌شود

محمد زارع زاده که از فرهنگیان اهل سنت استان هرمزگان بوده و به‌عنوان مشاور مدارس و سرگروه مشاوران آموزش‌وپرورش استان هرمزگان و قطب چهار کشور فعالیت داشته است، پس از ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه مرکزی هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با هدف پیگیری مسائل جوانان و خانواده‌ها، اصلاح شیوه‌نامه استخدام در صنایع و ادارات مختلف استان هرمزگان، پیگیری تغییر شیوه گزینش مدیران استان از سنتی به شایسته‌سالاری و گزینش علمی، تغییر شیوه مؤثرتر برای گزینش داوطلبان کنکور سراسری دانشگاه‌ها و مراکز عالی کشور و گسترش دانشگاه‌ها در سطح استان هرمزگان و همچنین پیگیری مسائل فرهنگیان کشور و استان هرمزگان و تلاش در جهت رفع مشکلات فرهنگیان پا به عرصه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گذاشتم.

وی افزود: هرمزگان از جوان‌ترین و زرخیزترین و درعین‌حال از محروم‌ترین و فقیرترین استان‌های کشور است و این نشان می‌دهد مسئولین ما تاکنون نتوانسته‌اند گشایش مناسبی در مشکلات استان به‌ویژه در موضوعات اقتصادی، تولید ثروت و اختصاص بخش قابل‌توجهی از درآمدهای هرمزگان به استان داشته باشند؛ ازاین‌رو بنده تلاش خواهم کرد در راستای تحقق این موارد کمک شایان توجهی به استان داشته باشم.

این داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز برای پیگیری جدی امورات مهم استان در سطح کلان نیاز به تجربه نمایندگان بزرگ استان و در کنار آن نیروی جوان و باانگیزه باشهامت و شجاعت پیگیری و درنتیجه ضرورت وجود یک نماینده جوان در کنار نمایندگان مجرب استان بیش‌ازپیش نیاز می‌شود.

زارع زاده تصریح کرد: وجود یک نیروی جوان می‌تواند به پویایی، تلاش، شکوفایی و توسعه استان کمک بسیار زیادی کند و امیدوارم بنده بتوانم با جلب حمایت جوانان، خانواده‌ها، فرهنگیان و همه اقشار جامعه توفیق خدمتگزاری به مردم را داشته باشم.

وی با بیان اینکه دانشجوی رشته روانشناسی در مقطع دکتری هستم و ۲۹ سال سابقه فعالیت در آموزش‌وپرورش استان در مناطق مختلف و با عناوین مختلف نظیر معلم، مدیر مدرسه، مشاور مدرسه، مشاور تحصیلی و کنکور را داشته‌ام، اضافه کرد: بنده در راستای ارتقاء سطح علمی مشاوران آموزش‌وپرورش استان در مدت تصدی سرگروهی مشاوره آموزش‌وپرورش هرمزگان هرساله جلسات آموزشی برای مشاوران و دانش آموزان در نقاط مختلف هرمزگان تشکیل داده‌ام که یکی از دلایل موفقیت جوانان استان در سال‌های اخیر برای ورود به دانشگاه‌ها بوده است.

ثبت نام داوطلب جمعیت زنان مسلمان نواندیش در میناب

کاندیدای اختصاصی جمعیت زنان مسلمان نواندیش در هرمزگان با حضور در فرمانداری ویژه میناب برای شرکت در رقابت های مجلس شورای اسلامی رسما ثبت نام کرد."فاطمه حبیب‌زاده" صبح امروز با حضور در فرمانداری میناب برای داوطلبی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه شرق هرمزگان اقدام به نام نویسی کرد.وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد فلسفه و هم اکنون بعنوان نیروی فرهنگی مشغول به فعالیت است. تاکنون ۱۸ نفر در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان اقدام به نام نویسی کرده اند.

111 نفر داوطلب نمایندگی مجلس در هرمزگان؛ 18 زن در بین داوطلبین

جو انتخاباتی در آینده تعیین می‌کند که ائتلاف خواهم‌ کرد یا خیر

محسن کرمی(قائم مقام اسبق ثبت احوال کشور) که در ستاد انتخابات وزارت کشور جهت داوطلبی نمایندگی مجلس از حوزه مرکزی بندرعباس اقدام به نام نویسی کرده است،در جمع خبرنگاران، در تشریح هدف خود از نامزدی در انتخابات مجلس اظهار کرد: هدف بنده شناسایی مشکلات زیرساختی استان و انعکاس آن به مراکز تصمیم گیر کشور به‌منظور محرومیت‌زدایی از استان هرمزگان است.
وی ادامه داد: برنامه دیگر بنده فراهم کردن زمینه استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای نخبگان و اندیشمندان هرمزگانی در مدیریت کشور است.
این داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان هرمزگان از ثروت انبوهی در حوزه‌های مختلف ازجمله انرژی، معادن و دریا برخوردار است، اظهار کرد: استان هرمزگان باید یک استان توسعه‌یافته در سطح کشور باشد و تاکنون در حق آن اجحاف شده‌ است.
کرمی در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا با حمایت طیف خاصی وارد انتخابات شده است یا خیر، عنوان کرد: حضور بنده در انتخابات به‌صورت مستقل خواهد بود اما با تمامی افرادی که با احساس تکلیف اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند تا انتخاباتی پرشور را رقم بزنند، رفاقت خواهم‌ کرد.
قائم‌مقام سابق ثبت‌احوال کشور در پایان خاطرنشان کرد: شرایط و جو انتخاباتی در آینده تعیین می‌کند که با افرادی ائتلاف خواهم‌ کرد یا خیر و در آینده در خصوص این موضوع تصمیم‌گیری خواهم کرد.
به گزارش ایسنا، محسن کرمی که به‌عنوان داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده است، قائم‌مقامی سازمان ثبت‌احوال کشور و معاونت امور اسناد هویتی سازمان ثبت‌احوال کشور را در سوابق کاری خود دارد.

111 نفر داوطلب نمایندگی مجلس در هرمزگان؛ 18 زن در بین داوطلبین

آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در هرمزگان وجود دارد

استاندار هرمزگان گفت: فرآیندهای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مرحله به مرحله طبق قانون و بر اساس جدول زمانبندی تعیین شده به شکل مناسب در هرمزگان در حال انجام است.

فریدون همتی در بازدید از فعالیت های ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس، عنوان کرد: فرآیند اولیه فعالیت های ستاد انتخابات استان هرمزگان از اردیبهشت ماه سال جاری جهت آمادگی برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

وی ادامه داد: بر اساس جدول زمانبندی انتخابات، ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس از دهم آذر همزمان با سراسر کشور، در سه مرکز حوزه انتخابیه در هرمزگان در فرمانداری‌های شهرستان‌های بندرعباس، میناب و بندرلنگه آغاز شد و تا شانزدهم آذر ادامه دارد.

استاندار هرمزگان افزود: فرآیندهای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مرحله به مرحله طبق قانون و بر اساس جدول زمانبندی تعیین شده به شکل مناسب در هرمزگان در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: هیأت های اجرایی انتخابات در شهرستان های استان هرمزگان تشکیل شده است.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند و با حضور حداکثری مردم در استان هرمزگان وجود دارد.

111 نفر داوطلب نمایندگی مجلس در هرمزگان؛ 18 زن در بین داوطلبین

شمار داوطلبان نمایندگی مجلس در هرمزگان به ۸۲ نفر رسید

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: با ثبت ‌نام ۲۲ داوطلب تا پایان ششمین روز نام نویسی، تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان به ۸۲ نفر رسید.

سعید ناجی ضمن اعلام این مطلب افزود: در ششمین روز نام نویسی، ۲۲ داوطلب در سه حوزه مرکزی، غرب و شرق هرمزگان ثبت ‌نام کردند که شامل ۲۰ داوطلب مرد و ۲ زن بودند.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان افزود: در این روز در حوزه انتخابیه مرکز استان، ۱۰ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد هشت نفر مرد و دو نفر زن بودند.

ناجی گفت: در حوزه انتخابیه غرب استان ۹ نفر و حوزه شرق استان نیز دو نفر ثبت‌نام کردند که در مجموع به ترتیب در حوزه مرکزی ۴۲ نفر، در حوزه غرب استان ۲۳ نفر و حوزه شرق استان ۱۷ نفر نام‌نویسی کرده‌اند.

وی ادامه داد: مجموع داوطلبان مرد در استان به ۷۱ نفر و داوطلبان زن به ۱۱ نفر رسیده است.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در سه مرکز حوزه انتخابیه بندرعباس، میناب، بندرلنگه و ستاد انتخابات کشور از ۱۰ آذرماه آغاز شده و به مدت یک هفته تا شانزدهم آذر ادامه دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت