شایعه: بازی Metro Redux برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد


شایعه: بازی Metro Redux برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد

به تازگی شایعه جدیدی توسط یکی از خرده‌فروشان اروپایی پخش شده که بازی Metro Redux به زودی برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد. بنا به گفته‌های خرده‌فروش یونانی Console Club اثر آخرالزمانی استودیو 4A، بازی Metro Redux برای نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد اما اینکه دقیقاً چه زمانی این عمل اتفاق می‌افتاد همچنان مشخص نیست. تنها چیزی که این خرده‌فروش...

به تازگی شایعه جدیدی توسط یکی از خرده‌فروشان اروپایی پخش شده که بازی Metro Redux به زودی برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد.

بنا به گفته‌های خرده‌فروش یونانی Console Club اثر آخرالزمانی استودیو 4A، بازی Metro Redux برای نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد اما اینکه دقیقاً چه زمانی این عمل اتفاق می‌افتاد همچنان مشخص نیست. تنها چیزی که این خرده‌فروش توانسته فاش کند این است که بازی در لیست آثار پورت شده قرار گرفته پس می‌توان نتیجه گرفت که در آینده‌ای تقریباً نزدیک منتشر شود.

اگر اطلاع داشته باشید این فرد یونانی اولین خرده‌فروشی نیست که خبر از انتشار بازی Metro Redux برای نینتندو سوئیچ می‌دهد. به طور معمول باید چنین اخباری از خرده‌فروشان کوچک یک کشور اروپایی را نادیده گرفت اما این چهارمین یا شاید پنجمین بار است که خبر از عرضه نسخه پورت شده این بازی برای سوئیچ به گوش می‌رسد. به بیان دیگر می‌توان تقریباً اطمینان داشت که چنین اثری واقعا در کار است.

هر زمان که لیک جدیدی از قرار گرفتن یک بازی در لیست عرضه به گوش می‌رسد، بدین معنی است که باید به زودی خبر رسمی آن نیز منتشر شود. اگرچه شایعه بازی Metro Redux از ماه‌ها پیش نقل قول می‌شد، اما خبری به گوش نرسید. با این حال مدتی است که منتظر انتشار و پخش قسمت جدید برنامه Nintendo Switch Direct هستیم تا از اخبار جدید و رسمی شرکت مطلع شویم.

خبر پورت یک بازی بر روی نینتندو سوئیچ نیز از آن دست خبرهاست که معمولاً در اواسط برنامه گنجانده می‌شود. پس در نهایت می‌توان امیدوار بود که به زودی خبر رسمی آن منتشر شود. بازی Metro Redux حاوی دو نسخه بازسازی شده از Metro 2033 و Metro Last Light است که توسط استودیو 4A ساخته و توسط Deep Silver منتشر شد.

شایعه: بازی Metro Redux برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شدشایعه: بازی Metro Redux برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر