بازی Avatar همچنان توسط شرکت یوبی‌سافت در دست ساخت قرار دارد


بازی Avatar همچنان توسط شرکت یوبی‌سافت در دست ساخت قرار دارد

به تازگی اکانت رسمی سری فیلم‌های آواتار در توئیتر خبر از ادامه یافتن پروسه ساخت بازی Avatar توسط شرکت یوبی‌سافت داده است.در فوریه سال 2017 یوبی‌سافت به ناگهان خبر از ساخت عنوانی بزرگ AAA از سری فیلم آواتار، ساخته جیمز کامرون داد. اما از آن زمان به بعد دیگر حتی ذره‌ای اطلاعات از این بازی منتشر نشد و با گذشت تقریباً سه سال از معرفی اولیه، عده‌ای از...

به تازگی اکانت رسمی سری فیلم‌های آواتار در توئیتر خبر از ادامه یافتن پروسه ساخت بازی Avatar توسط شرکت یوبی‌سافت داده است.در فوریه سال 2017 یوبی‌سافت به ناگهان خبر از ساخت عنوانی بزرگ AAA از سری فیلم آواتار، ساخته جیمز کامرون داد. اما از آن زمان به بعد دیگر حتی ذره‌ای اطلاعات از این بازی منتشر نشد و با گذشت تقریباً سه سال از معرفی اولیه، عده‌ای از طرفداران در عجب بودند که آیا یوبی‌سافت پروسه ساخت را به طور کامل کنسل کرده است یا خیر. اکنون جواب این سوال را دریافت کرده‌ایم، خیر. بازی همچنان به قوت خود پای برجا است.

اکانت رسمی فیلم آواتار در توئیتر در جواب یکی از طرفداران در رابطه با همین موضوع، تایید کرد که یوبی‌سافت همچنان مشغول کار بر روی پروژه است. اگرچه هنوز مشخص نیست چه مقدار منبع داستانی در دسترس سازندگان قرار گرفته و مهم‌تر از آن در چه مرحله‌ای از پروسه به سر می‌برند. آنطور که از توئیت منتشر شده پیداست، بازی Avatar همچنان توسط استودیو Massive Entertainment در دست ساخت است.

این استودیو سوئدی اوایل سال میلادی بازی Tom Clancy’s The Division 2 را عرضه کرد و چند سال پیش از آن نیز نسخه ابتدایی را منتشر کرده بود. در حال حاضر فقط این را می‌دانیم که بازی مرموز آواتار، تنها پروژه رسماً معرفی شده در دست ساخت استودیو Massive است. یوبی‌سافت در زمان معرفی ابتدایی عنوان کرده بود که انتظار عرضه بازی Avatar را زودتر از اپریل 2020 نداشته باشید. شاید منتشر نشدن خبری از پروژه از زمان معرفی تاکنون غافلگیرکننده نبود، اما باعث شد از خود بپرسیم چرا واقعاْ یوبی‌سافت آن را سه سال زودتر معرفی کرد.

در این مقطع بعید نیست که بازی برای نسل آتی کنسول‌های خانگی، ایکس‌باکس اسکارلت و پلی‌استیشن 5 نیز منتشر شود. باید منتظر خبرهای بیشتر ماند.

بازی Avatar همچنان توسط شرکت یوبی‌سافت در دست ساخت قرار داردبازی Avatar همچنان توسط شرکت یوبی‌سافت در دست ساخت قرار دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند