عکس ؛ سیو عابدزاده بهترین عملیات نجات هفته !


عکس ؛ سیو عابدزاده بهترین عملیات نجات هفته !

روزنامه آبولا در پرتغال سیو دقیقه آخر امیرعابدزاده برابر بنفیکا را به عنوان سیو برتر هفته انتخاب و مورد تحلیل قرار داده است. نوشته عکس ؛ سیو عابدزاده بهترین عملیات نجات هفته ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ سیو عابدزاده بهترین عملیات نجات هفته !

آنالیز عکس العمل عابدزاده در دقیقه 2+90
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۳
عکس ؛ سیو عابدزاده بهترین عملیات نجات هفته !

روزنامه آبولا در پرتغال سیو دقیقه آخر امیرعابدزاده برابر بنفیکا را به عنوان سیو برتر هفته انتخاب و مورد تحلیل قرار داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در هفته دوازدهم لیگ پرتغال ماریتیمو با امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی اش شکست سنگینی را برابر بنفیکا صدرنشین مسابقات متحمل شد. در این بازی که با ۴ گل به سود حریف قدرتمند و نامدار ماریتیمو به پایان رسید اما امیرعابدزاده در چند مورد دروازه تیمش را نجات داد.

اوج کار او در دقیقه ۹۰+۲ بود که شوت محکم و زاویه مخالف جوتا بازیکن برزیلی بنفیکا را با یک عکس العمل عالی به کرنر فرستاد. همین عملیات نجات به عنوان برترین سیو هفته دوازدهم لیگ پرتغال انتخاب شد.

عکس ؛ سیو عابدزاده بهترین عملیات نجات هفته !

۱- لحظه ورود ژائو فیلیپ “جوتا” به محوطه جریمه. عابدزاده به سرعت خودش را در موقعیت جدید قرار می دهد و بیشتر از تیر یک محافظت می کند.

۲- لحظه ضربه زدن جوتا، امیر در این زمان در چند مرحله و به سرعت موقعیتش را تصحیح می کند، از خط دروازه با زاویه فاصله می گیرد و در موقعیت عکس العمل نشان دادن قرار می گیرد.

۳- لحظه انحراف جانبی امیرعابدزاده؛ اگر چه توپ به زاویه مخالف و فاصله زیاد از او شلیک می شود اما دروازه بان ماریتیمو با نوک دست چپ خود توپ را به خارج از دروازه هدایت می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !