کشف کوکائین از یک مسافر در آباده


کشف کوکائین از یک مسافر در آباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: پلیس این شهرستان مقداری ماده مخدر کوکائین از یک مسافر کشف کرد.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان آباده، با انجام اقدامات فنی و تخصصی از جابه‌جایی مقادیری مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مطلع شده و این مواد را کشف کردند.

وی با بیان اینکه کشف این مواد با انجام اقدامات علمی و پیچیده علمی امکانپذیر شد، گفت: پلیس با انجام اقدامات علمی و پیچیده اطلاعاتی، مشخص کرد که فردی از اهالی شهرهای غربی کشور که در زمینه قاچاق و توزیع کوکائین فعالیت دارد، به دنبال انتقال مقداری از این مواد تحت عنوان مسافر و با اتوبوس است.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با برنامه ریزی صورت گرفته، موفق شدند یک دستگاه اتوبوس را توقیف و متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

رزمجویی با بیان اینکه در بازرسی بدنی از متهم، میزان 147 گرم کوکائین که ماده بسیار اعتیاد آور و مخرب است کشف شد، گفت: کوکائین صدمات جبران ناپذیری بر سیستم اعصاب مرکزی و مغز دارد و مشکلاتی چون تشویش ذهن، استرس دائمی، سوء ظن، جنون و... از عوارض مصرف این ماده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را یادآور و متذکر شد: شهروندان باید یاریگر پلیس در تأمین امنیت جامعه باشند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن 110 به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق