کمیسیون انتخابات در حضور رسانه ها از خود دفاع کند


‏ما از کمیسیون انتخابات خواستیم که در یک بحث آزاد در حضور رسانه‌ ها، جامعه مدنی و حقوقدانان از خود دفاع کند حامیان بین‌المللی و جامعه مدنی نیز این خواست را دارند اما کمیسیون امروز از ما چیزی مثل سوال چهار جوابه کنکور خواسته و گفته است پس...

‏ما از کمیسیون انتخابات خواستیم که در یک بحث آزاد در حضور رسانه‌ ها، جامعه مدنی و حقوقدانان از خود دفاع کند حامیان بین‌المللی و جامعه مدنی نیز این خواست را دارند اما کمیسیون امروز از ما چیزی مثل سوال چهار جوابه کنکور خواسته و گفته است پس از ارسال سوال ها به چند روز آمادگی نیاز دارد و به این ترتیب کمیسیون از بحث آزاد طفره رفته است.

کمیسیون مثل گذشته تلاش دارد به داخلی و خارجی بگوید که خلاف قانون عمل نکرده است و این دیگرانند که مشکل می‌سازند. وقتش رسیده است که کمیسیون انتخابات قبول کند که حالا همه می‌دانند با نقض احکام صریح قانون، انتخابات را به بحران برده است و کمیسیون باید بداند که با این خم و چنگ ها نمی‌شود رسوایی بزرگ انتخابات را پوشاند.

کمیسیون ‌‌و دولت‌ ساز هر دو اگر حرفی برای گفتن دارند، در مقابل رسانه ها و مردم در یک بحث آزاد حاضر شوند و ثابت کنند که آنها درست اند و دیگران نادرست.

نور رحمان اخلاقی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022