اعتماد مردم به ایسنا سرمایه اصلی این خبرگزاری است


اعتماد مردم به ایسنا سرمایه اصلی این خبرگزاری است

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز اعتماد مردم به ایسنا را سرمایه اصلی این خبرگزاری طی فعالیت 20 ساله‌اش دانست.

احمدرضا فیروزی ضمن تبریک ۲۰ سالگی ایسنا به مجموعه این خبرگزاری اظهار کرد: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ همواره به شعارهای خود یعنی صداقت، صحت و سرعت پایبند بوده و همین موضوع در کنار سایر مولفه‌هایی که ایسنا دارد سبب شده که در بین مردم و مسئولان از جایگاه خاصی برخوردار باشد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بی‌طرفی، مستقل بودن و پرهیز از افراط و تفریط از رموز اصلی موفقیت این خبرگزاری است.

فیروزی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های اصلی این خبرگزاری، جوان بودن و تکیه به نیروهای دانشجویی است، گفت: این امر باعث پویایی و چابکی ایسنا شده است.

این مسئول افزود: ایسنا رسانه‌ای برآمده از دل انقلاب است اما در طول دوران ۲۰ ساله فعالیت خود به هیچ جریان و حزبی وابسته نبوده است و همواره در فراز و نشیب‌های مختلف حریت و نگاه حرفه‌ای خود را حفظ کرده است.

فیروزی، اعتماد مردم به ایسنا را سرمایه اصلی این خبرگزاری بیان کرد و ادامه داد: ایسنا همواره به شعارهای خود یعنی صداقت، صحت و سرعت پایبند بوده و همین موضوع در کنار سایر مولفه‌هایی که ایسنا دارد سبب شده که در بین مردم و مسئولان از جایگاه خاصی برخوردار باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز با بیان آن که ایسنا محصول نوآوری جهاد دانشگاهی در عرصه فرهنگ و رسانه است، افزود: در زمانی که تنها یک خبرگزاری دولتی در ایران وجود داشت ایسنا ظهور کرد و جریانی را در حوزه رسانه رقم زد که باعث شد برخی از صاحب‌نظران عرصه رسانه‌ای، تاریخ رسانه را به قبل و بعد از ایسنا تقسیم کنند.

فیروزی با بیان این که در کنار ایسنا خاطرات شیرین و تلخ زیادی را تجربه کرده است ادامه داد: همراهی با ایسنا در دورانی که این رسانه رشد و بالندگی را خود را پشت سر می‌گذاشت، بسیار شیرین بود اما گاه نیز اتفاقاتی باعث تلخی کام ایسنایی‌ها می‌شد که پرواز دو خبرنگار ایسنا در حادثه هواپیمایی یکی از آنها بود.

وی در پایان با بیان این که ایسنایی‌ها کم‌توقع، جسور، مردمی و دلسوز نظام و انقلاب هستند، ابراز امیدواری کرد: پشتکار صادقانه و خالصانه مجموعه ایسنا برای اطلاع‌رسانی در زمینه‌های گوناگون نام کشورمان را در عرصه‌های بین المللی زبانزد خواهد کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...