2 طرح عمرانی تا دهه فجر در حسن آباد فشافویه به بهره‌برداری می‌رسد


2 طرح عمرانی تا دهه فجر در حسن آباد فشافویه به بهره‌برداری می‌رسد

شهرری- ایرنا- سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: 2 طرح عمرانی با اعتباری 160 میلیارد ریال و با اشتغالزایی بیش از 100 نفر تا دهه مبارک فجر در بخش حسن‌آباد فشافویه شهرستان ری به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین توکلی کجانی روز شنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت درمانگاه عمومی و ساختمان تامین اجتماعی بخش حسن آباد فشافویه، اظهار داشت: درمانگاه عمومی شهدای فشافویه در زمین ۹۰۰ متر مربعی اهدا شده توسط خیرین در حال ساخت است که عملیات عمرانی آن با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و زیر بنای ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع توسط سازمان تامین اجتماعی در حال اجرا می باشد.

وی با اشاره به اینکه علمیات عمرانی درمانگاه عمومی شهدای فشافویه بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: بر اساس جدول زمانبندی شده این طرح عمرانی تا دهه مبارک فجر احداث و تجهیز خواهد شد.

وی تصریح کرد: ساختمان اداره تامین اجتماعی بخش حسن آباد فشافویه نیز با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت سه هزار و ۱۱۳ متر مربع در حال ساخت است که تا دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری خواهد رسید.

توکلی با بیان اینکه بخش حسن آباد فشافویه به دلیل مسافت طولانی و قرار گرفتن در جنوبی ترین بخش استان تهران جزو مناطق کم برخوردار است، تصریح کرد: فرمانداری شهرستان ری با همکاری بخش خصوصی، وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی سعی بر کاهش کمبود امکانات در این مکان را دارد.

وی اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی با توجه به اینکه بخش حسن آباد فشافویه جزو مناطق کارگر نشین و کم برخوردار است گام‌های خوبی مانند ساخت درمانگاه و ایجاد کارگزاری تامین اجتماعی در این منطقه برداشته است که امیداوریم این خدمات همچنان ادامه داشته باشد.

وی یادآور شد: هدف اصلی فرمانداری ویژه شهرستان ری و تمامی دستگاه‌های اجرایی کاهش محرومیت در مناطق کم برخوردار شهرستان ری است.

حسین توکلی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری به همراه عباس اورنگی رییس تامین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران امروز از درمانگاه عمومی و ساختمان اداره تامین اجتماعی بخش حسن آباد فشافویه در جنوب استان تهران بازدید کردند و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفتند.

حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...