مولاوردی: برای تشکیل مجلس قوی تلاش می‌کنیم


مولاوردی: برای تشکیل مجلس قوی تلاش می‌کنیم

تهران - ایرنا - دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان گفت: ما تلاش خود را برای تشکیل مجلسی قوی و تاثیرگذار انجام می دهیم و می‌خواهیم این انتخابات با حضور گسترده مردم اتفاق بیفتد.

«شهیندخت مولاوردی» که برای ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور حاضر شده بود به خبرنگار ایرنا گفت: ما تلاش خود را برای تشکیل مجلسی قوی و تاثیر گذار انجام می‌دهیم و می خواهیم این انتخابات با حضور گسترده مردم اتفاق بیفتد. این خاصیت کنش سیاسی است، سیاست‌ورزی که تمام تلاش خود را به کار ببندد تا بالاخره بتواند اعتماد مردم و موکلین را در انتخابات مجلس کسب کند.

وی درباره شیوه حضور اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو خاطر نشان کرد: یک بحث استقبال اصلاح طلبان برای ثبت نام است و بحث دیگر مراحل بعدی و فیلترهایی است که بیشتر متوجه اصلاح طلبان است. به همین دلیل باید صبر کرد و دید که آیا اصلاح طلبان می‌توانند از این فیلترها عبور کنند یا خیر؟ امیدواریم سیاست‌ها به سمتی هدایت شود که در نهایت اصلاح‌طلبان بتوانند کاندیداهای لازم را برای تشکیل لیست‌های خود داشته باشند.

دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان درباره سیاست اصلاح طلبان در این انتخابات گفت: در روزهای اخیر بیانیه های زیادی از سوی اصلاح طلبان صادر شد و درخواست برای حضور زنان و جوانان در این بیانیه‌ها بسیار پررنگ بود و امیدواریم که این بیانیه ها تاثیر خود را گذاشته باشد و شاهد حضور گسترده جوانان و زنان در میان نامزدهای حضور در انتخابات آینده باشیم.

مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت۱۸ امروز شنبه پایان می‌یابد.بر اساس اعلام ستاد انتخابات ۱۱ هزار و ۴۰۸ نفر تا ظهر امروز داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی