سوخت زمستانی مناطق سخت‌گذر جنوب آذربایجان‌غربی توزیع شد


سوخت زمستانی مناطق سخت‌گذر جنوب آذربایجان‌غربی توزیع شد

مهاباد - ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: سوخت نفت سفید 100 درصد خانوارهای مناطق سخت‌گذر در روستاهای جنوب آذربایجان‌غربی توزیع شد.

داود فعال‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای تامین و ذخیره‌سازی سوخت موردنیاز نقاط کوهستانی روستاهای سخت‌گذر در این منطقه، از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۰۰ درصد این سهمیه به طور کامل توزیع شده‌است‌.

وی افزود: همچنین توزیع ۶۵ درصد از سهمیه نفت سفید موردنیاز سوخت زمستانی خانوارهای شهری و روستایی هشت شهر در جنوب آذربایجان‌غربی با موفقیت انجام شده‌ است.

وی گفت: با توجه به کوهستانی و سردسیر بودن منطقه تحت پوشش میاندوآب‌، اطلاع‌رسانی لازم در خصوص دریافت و ذخیره سهمیه سوخت نفت سفید خانوارها در هشت شهرستان تحت پوشش با هماهنگی فرمانداری‌ها و شماره کالابرگ‌های اعلام شده انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با اشاره به فعالیت ۲۵۳ باب فروشندگی تعاون روستایی و ۱۱ باب فروشندگی محور در منطقه میاندوآب، اضافه کرد: سوخت موردنیاز ۷۲ هزار خانوار تحت پوشش هشت شهرستان جنوب استان توسط نفتکش‌های فعال در حوزه حمل و نقل فرآورده‌های نفتی برای روستاها و مناطقی که فاقد گاز شهری است انجام می‌شود.

«فعال‌پور» اظهار داشت: سهمیه سوخت سالانه هر خانوار شهری (خانوارهای بدون انشعاب گاز طبیعی) بطور متوسط یکهزار و ۸۰۰ لیتر است و این خانوارها می‌توانند با توجه به تعداد خانوار و سهمیه کالا برگ اعلام شده به فروشندگی‌های شهری و روستایی برای دریافت سهمیه خود در فاصله‌های زمانی مشخص مراجعه کنند.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب باداشتن هشت ناحیه و ۷۱ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مسوولیت تامین و توزیع چهار نوع فرآورده نفتی را به هشت شهر جنوب آذربایجان‌غربی بر عهده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید