16 اجرای خیابانی در محوطه تئاترشهر


16 اجرای خیابانی در محوطه تئاترشهر

همزمان با هفته معلولان، ​ چهار گروه با 8 نمایش در 16 اجرا از امروز تا 19 آذر در محوطه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان می‌شوند.

16 اجرای خیابانی در محوطه تئاترشهربه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنر‌های نمایشی، سومین ویژه برنامه مشترک اداره‌کل هنر‌های نمایشی و شهرداری منطقه ۱۱ به مناسبت هفته معلولین در پهنه فرهنگی و هنری رودکی برگزار می‌شود.
در این رویداد موضوعاتی، چون معضلات این قشر از جامعه با مشارکت، همراهی و هنرنمایی هنرمندان کم‌توان در ۴ روز با ۸ نمایش، در قالب ۱۶ اجرا از ساعت ۱۵ تا ۱۷ میزبان علاقه‌مندان به تئاتر خیابانی می‌شوند.
گروه هنرمندان مبتلا به سندرم داون با ۴ نمایش به نام‌های «کفش بلور»، «چترت را زمین نگذار»، «ما همه آدم هستیم» و «آرزو‌های آبی» به نویسندگی و کارگردانی آقای رسول حق‌شناس از تهران در کنار آقای مجتبی خلیلی از اصفهان با نمایش «به یک اتفاق ساده نیازمندیم»، خانم بهاره سعیدی‌کیا از کرمانشاه با نمایش «شما هم امتحان کنید» و آقای افشین قاسمی از تهران با نمایش‌های «بند الف، ماده هفت قانون معلولین» و «آیا من هم حقی دارم» به اجرای آثار خود می‌پردازند.
یادآور می‌شود، بنا بر تفاهم نامه مشترک اداره‌کل هنر‌های نمایشی و شهرداری منطقه ۱۱ برای ایجاد نشاط اجتماعی و همچنین توجه به اجرای مداوم نمایش خیابانی و فراهم آوردن زمینه هنرنمایی اهالی این شاخه از تئاتر در پهنه فرهنگی و هنری رودکی، نمایش‌هایی خیابانی از ماه مهر به مناسبت‌های مختلف در محوطه مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان