برنامه‌های مرکز امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه/ تلاش برای رشد زنان و تحکیم خانواده


برنامه‌های مرکز امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه/ تلاش برای رشد زنان و تحکیم خانواده

سرپرست امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن تشریح برنامه‌های این بخش، بر برنامه‌ریزی برای رشد و تعالی زنان در عرصه‌های مختلف و تحکیم خانواده تأکید کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، «فاطمه خانی‌زاده»، با اشاره به اهمیت و ضرورت تحکیم بنیان خانواده‌ها گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در این راستا گام‌های خوبی را برداشته که برنامه‌ریزی و برپایی کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی در زمینه تحکیم بنیان خانواده از آن جمله است.

سرپرست امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر دارد تا در راستای دغدغه و آسیب‌هایی که بانوان کارمند با آنها مواجه هستند، به نحوی برای بانوان برنامه‌ریزی کند که هم نسبت به تحکیم بنیان خانواده و هم شناسایی دغدغه‌های آنها اقدام شود و به همین منظور با در نظر گرفتن سرفصل‌های آموزشی با همکاری و مشارکت اداره آموزش، کارگاه‌های آموزشی را برنامه‌ریزی کرده است که شرکت در این دوره‌ها جزء سوابق آموزشی همکاران خواهر محسوب می‌شود و گواهینامه آموزشی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

خانی‌زاده بیان کرد: تلاش بر این است که دوره‌ها کاربردی‌تر برگزار شده و از محضر اساتیدی استفاده شود که فرهیخته باشند و مواردی که در کارگاه مطرح می‌کنند واقعاً مفید باشد.

وی افزود: در ادامه برگزاری کلاس‌های آموزشی، به جهت اینکه روحیه همکاران خواهر تقویت شود، اردوهایی پیش‌بینی شده تا نشاط و همدلی بین همکاران ایجاد شود و مجموعه بانوان سازمان اتحاد بیشتری داشته باشند.

سرپرست امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در کل برنامه‌های امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه بیشتر در قالب برگزاری کارگاه‌های مشاوره، دوره‌های آموزشی و اردوست، برنامه دیگری که از هم‌اکنون پیگیر هستیم در رابطه با مراسم روز زن و سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) است که برنامه‌های در نظر گرفته شده به این مناسبت متعاقباً اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه حفظ قرآن و سایر آزمون‌ها هم به صورت کلی برای عموم کارمندان از جمله بانوان شاغل در سازمان اوقاف برگزار می‌شود و سایر آموزش‌ها نیز قرار است به سمت آموزش‌های مجازی پیش رود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی