دستگیری فروشنده اموال سرقتی در سایت های آگهی/ دستگیری متهم 25 ساله در تهران


دستگیری فروشنده اموال سرقتی در  سایت های آگهی/  دستگیری متهم 25 ساله در تهران

حوادث رکنا: رئیس کلانتری 147 گلبرگ از دستگیری فروشنده اموال سرقتی خبر داد و گفت: متهم اموال سرقتی را در سایت های آگهی اینترنتی به فروش می رساند.

به گزارش رکنا، سرهنگ شریفی مقدم در توضیح این خبر، بیان داشت: هفته گذشته مرد 40 ساله ای به کلانتری مراجعه و عنوان کرد: چند روز قبل لوازم و محتویات داخل خودرواش سرقت شده است، در فضای مجازی و سایت های فروش به دنبال خرید وسایل دست دوم بوده که با اموال سرقتی خودرواش روبرو شده است.

وی افزود: با دریافت گزارش، تحقیقات پلیسی، انجام و با تایید صحت خبر، شناسایی و دستگیری فروشنده اموال سرقتی در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 147 گلبرگ قرار گرفت.

کلانتر محله گلبرگ عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی، محل تردد های متهم در محدوده خیابان دماوند شناسایی شد و تیم عملیات کلانتری موفق شدند وی را در زمانی که قصد فروش اموال سرقتی به یکی از خریداران اموال دست دوم را داشت، دستگیر کنند.

شریفی مقدم گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری در اعترافاتش اظهار داشت یکی از دوستانش در زمینه سرقت فعالیت دارد و خودش در بخش فروش اموال سرقتی فعالیت دارد و از این راه پول خوبی به دست آورده است.

وی در پایان گفت: این متهم 25 ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری هم دست وی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی پرسپولیس را تحریم شد!