نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی در دیواندره گشایش یافت


نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی در دیواندره گشایش یافت

سنندج -ایرنا - نمایشگاه بزرگ اقتصادمقاومتی با هدف معرفی ظرفیت‌ها وپتانسیل‌های دیواندره در حوزه تولیدات داخلی توسط سپاه ناحیه شهرستان گشایش یافت.

سرهنگ صمد محمدعلیزاده روز شنبه در آیین گشایش نمایشگاه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در این نمایشگاه انواع پوشاک، لحاف، تشک، ست آشپزخانه و محصولات تولیدی بومی و محلی از جمله خشکبار، ترشی، عرقیات گیاهی، ، قارچ، مبل، عسل در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.

وی افزود: تولیدکنندگانی که در این نمایشگاه حضور دارند از محل تسهیلات قرض الحسنه و محرومیت‌زدایی فعالیت خود را آغاز و توانسته‌اند ایده‌های خود را به مرحله تولید برسانند.

فرمانده سپاه شهرستان دیواندره یادآور شد: این نمایشگاه با حضوراکثر فعالان اقتصاد مقاومتی بومی شهرستان دیواندره و چند تن از خارج شهرستان دایر شده است.

سرهنگ محمدعلیزاده گفت: افزایش فضای کسب و کار، افزایش منافع مردم، جلوگیری از انتقال سرمایه داخلی به خارج از کشور، کمک به تولید داخلی تقویت فضای تجارت و بازارهای صادرات از دیگر مزایای اقتصاد مقاومتی بوده است.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دیواندره گفت: این نمایشگاه در سالن نمایشگاه های سازمان تعاون روستایی با ۵۰ غرفه با همکاری ادارات سطح شهرستان از ۱۶ تا ۲۲ آذر به مدت یک هفته از ساعت ۱۱ تا ۲۰شب اماده بازدید از علاقمندان می باشد.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰هزار نفری در ۹۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !