ساخت پایانه صنایع پتروشیمی در امارات با هدف تسهیل تجارت


ساخت پایانه صنایع پتروشیمی در امارات با هدف تسهیل تجارت

امارات متحده عربی یک مجموعه پایانه صنایع پتروشیمی را به عنوان قطب و دروازه راهبردی برای تسهیل تجارت محصولات پتروشیمی در بندر جبل علی می سازد.

ساخت پایانه صنایع پتروشیمی در امارات با هدف تسهیل تجارت

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از نیپنا شرکت اکواه-کمی میدل ایست (AquaChemie Middle East)، از شرکت های پیشرو توزیع محصولات صنایع شیمیایی در منطقه، با یک شبکه زنجیره عرضه گسترده و پایگاه تولیدی بزرگ در منطقه شورای همکاری خلیج فارس (GCC)، برنامه دارد یک تاسیسات ترمینال صنایع شیمیایی و پتروشیمی به ارزش 40 میلیون دلار را در بندر جبل علی امارات بسازد.
این تاسیسات که در نوع خود اولین به شمار می رود، به عنوان یک قطب و دروازه راهبردی برای تسهیل تجارت پتروشیمی در سطح منطقه شورای همکاری خلیج فارس و فراتر از آن به بهره برداری می رسد. تاسیسات جدید منافع فراوانی را برای بازار جهانی پتروشیمی به ارزش 539 میلیارد و 300 میلیون دلار به دنبال خواهد داشت. منافعی که شامل بازار جهانی و امارات به طور ویژه خواهد شد.
شرکت اکوه-کمی میدل ایست به همین منظور قراردادی را با شرکت شناخته شده و بین المللی مهندسی، مدیریت و مشاوره توسعه مات مک دانلد (Mott MacDonald) برای طراحی، مهندسی و مدیریت پروژه ترمینال صنایع شیمیایی امضاء کرد. مطابق جدول زمان بندی انتظار می رود این طرح تا اواسط سال 2021 به بهره برداری برسد.
شرک مات مک دانلد یکی از برجسته ترین شرکت های مشاوره ای خدمات فنی محسوب می شود. از این رو اکوه-کمی میدل ایست شرکت یادشده را برای تضمین ایمنی، پایداری و راندمان بالای این طرح برگزید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته