6 مرد مخوف بازار آهن تهران را به هم ریختند + عکس


6 مرد مخوف بازار آهن تهران را به هم ریختند + عکس

حوادث رکنا: رئیس کلانتری 151 یافت آباد از دستگیری اعضای باند 6 نفره سارقان بازار آهن شاد آباد و کشف تعدادی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "حمیدرضا موسوی" با ا علام این خبر، گفت: با وقوع چند فقره سرقت آهن از مغازه های نزدیک بازار آهن منطقه شادآباد تیمی از ماموران تجسس کلانتری برای تحقیقات پلیسی و دستگیری دزدان وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم کلانتری به محل های سرقت اعزام و به تحقیقات میدانی از آن محل ها پرداختند، بیان داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت 6 مرد سوار بر 2 خودروی نیسان و ایسوس به بازار آهن مراجعه، با همکاری یکدیگر مقداری آهن آلات سرقت و از محل می گریزند.

کلانتر محله یافت آباد افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مالک خودروها شناسایی شدند و ماموران موفق شدند مخفیگاه متهمان را در محدوده کلانتری شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه با شناسایی مخفیگاه متهمان نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، تصریح کرد: مراقبت های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا اینکه ماموران موفق شدند هر 6 متهم را در روز شنبه 9 آذر ماه دستگیر کنند.

این مقام پلیسی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه دزدان 2 خودروی نیسان و ایسوس که با آن سرقت می کردند و همچنین 2 هزار و 708 کیلو میلگرد شد.

موسوی تصریح کرد: متهمان به همراه اموال کشف شده به کلانتری منتقل شدند و کارشناسان ارزش ریال اموال کشف شده 12 میلیون تومان برآورد کرده اند.

موسوی با بیان اینکه متهمان به سرقت از مغازه های بازار با همکاری یکدیگر اعتراف کردند، در پایان اضافه کرد: هر 6 سارق با دستور قضائی روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی