ششمین هنرواره عکس «آن» فراخوان داد


ششمین هنرواره عکس «آن» فراخوان داد

سمنان- ایرنا- مسوول دفتر هنرهای تجسمی استان سمنان گفت: فراخوان ششمین هنرواره عکس «آن» که با هدف حمایت از هنرمندان بومی به صورت استانی برگزار خواهد شد در سطح هنرمندان استان منتشر شده است.

زهره پازوکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: پنج دوره جشنواره منطقه‌ای عکس «آن» که آخرین فراخوان آن در سال ۹۴ انجام و اختتامیه آن در سال ۱۳۹۵ برگزار شده بود پس از چند سال توقف دوره ششم خود را با عنوان «ششمین هنرواره عکس آن» آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به اهداف رییس حوزه هنری استان سمنان در راستای حمایت از هنرمندان استان گفت: ششمین هنرواره عکس آن به صورت استانی برگزار خواهد شد و بر حمایت از هنرمندان بومی استان سمنان تاکید خواهد داشت و عکس های برگزیده در قالب کتاب به چاپ خواهد رسید.

پازوکی ادامه داد: آغاز جشنواره منطقه‌ای عکس آن در سال ۱۳۸۹ در تاسیس و دریافت مجوز خانه عکاسان استان سمنان تاثیرگذار بود و در آن دوره باعث شد بسیاری از استعدادهای عکاسی استان سمنان و عکاسان مناطقی که در این جشنواره شرکت می کردند، شناخته شوند.

وی افزود: فراخوان هنرواره ششم عکس «آن» به منظور ایجاد بستر خلق اثر در استان سمنان و با تاکید بر تولید محوری در موضوع‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی و ایران آینده منتشر شده است.

وی ادامه داد: این هنرواره عکس در قالب مجموعه عکس برگزار می شود و هر عکاس می تواند بین پنج تا ۱۰ عکس را به این جشنواره ارسال کند و آثار پذیرفته شده در جشنواره علاوه بر دریافت حق التالیف به صورت کتاب نیز چاپ خواهد شد.

پازوکی خاطر نشان کرد: عکاسان سه مجموعه منتخب مبلغ ۱۰ میلیون ریال و عکاسان ۲ مجموعه شایسته تقدیر جایزه پنج میلیون ریالی دریافت خواهند کرد.

مهلت ارسال آثار در این جشنواره سی‌ام بهمن ۹۸ و اختتامیه آن در فروردین ماه ۱۳۹۹ همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی با معرفی برگزیدگان برگزار خواهد شد، همچنین نگارخانه خورشید حوزه هنری استان سمنان میزبان نمایش آثار همزمان با اختتامیه خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!