واکنش امام جمعه بندرترکمن به ثبت‎ نام بیش از 200 گلستانی برای 7 کرسی مجلس


واکنش امام جمعه بندرترکمن به ثبت‎ نام بیش از 200 گلستانی برای 7 کرسی مجلس

امام جمعه بندرترکمن به ثبت‎نام بیش از 200 نفر برای تصدی هفت کرسی مجلس در گلستان واکنش نشان داد.

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت ‎الاسلام محمدصالح منصوری پیش از ظهر امروز در جمع مردم بندرترکمن، با اشاره به پاسخ رهبر معظم انقلاب به گزارشات دبیر شورای امنیت ملی پیرامون جانباختگان و مجروحان اغتشاشات اخیر اظهار کرد: وقتی به تدبیر و نگاه معظم‎له به این حوادث نگاه می‎کنیم، می‎بینیم چه انسان تیزبین، متدین و بزرگی است.

وی ادامه داد: معظم‎له در این خصوص فرمودند شهروندان عادی که نقشی در اغتشاشات اخیر نداشتند و کشته شدند «شهید» محسوب می‎شوند، کسانی که در اعترضات شرکت کردند اما مسلح نبودند و آتش نزدند به هر نحوی که کشته شدند از خانواده‎های آنها دلجویی شود و دیه آنها پرداخت شود و افرادی که به شکل مسلحانه در اغتشاشات شرکت کردند موقعیت و سوابق خانوادگی آنها بررسی شود و حساب خانواده‎های آبرومند آنها جدا است.

امام جمعه بندرترکمن اضافه کرد: معظم‎له همچنین تأکید کردند افرادی که مشکوک به شرارت بودند اما دستگیر شدند حساب آنها با اشرار جدا است و با رأفت اسلامی با آنها برخورد شود، واقعاً نگاه معظم‎له زیبا است.

منصوری با اشاره به ثبت‎نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کسی که تاکنون و در طول عمر خود حتی یک مسؤولیت را نداشته است هدفش از حضور در انتخابات را احساس تکلیف اعلام کرده، واقعاً چه تکلیفی بر عهده این فرد است؟ و یا کسانی قبلاً مسؤولیتی داشتند اما به مسؤولیت خود به درستی عمل نکردند چگونه دوباره وارد کارزار انتخاباتی شدند، این افراد کمی بیاندیشند که آیا در مسؤولیت‎های قبلی به وظایف خود به درستی عمل کردند؟

وی تأکید کرد: نیازی نیست در استانی مانند گلستان که به هفت نماینده مجلس نیاز دارد بیش از 200 نفر ثبت‎نام کنند، عده‎ای با شرکت در انتخابات به دنبال هوای نفس، پول و شهرت هستند.

امام جمعه بندرترکمن تأکید کرد: ما امروز به انسان‎های قوی در مجلس نیاز داریم که مصوباتی به نفع مردم، دین، ارزش‎ها و معنویت مردم داشته باشند، نماینده مجلس باید مانند شهید مدرس شجاع و نترس باشد، در مقابل آمریکا بایستد و تصمیمات درستی علیه آمریکا بگیرد.

منصوری به سخنان غیرواقعی علی مطهری در خصوص سهمیه‎بندی بنزین اشاره کرد و یادآور شد: وی عنوان کرده رئیس جمهور مخالف سهمیه‎بندی بنزین بود و این طرح به نظر رهبر انقلاب اجرا شد که در پاسخ به ایشان لازم است اعلام کنیم سخنگوی دولت و مسؤول دفتر رئیس جمهور بیان کردند این طرح از ناحیه رئیس جمهورو سران قوا بوده و رئیس جمهور مخالف این طرح نبوده و رهبر انقلاب تنها دستور دادند با قاچاق بنزین برخورد شود.

وی با بیان اینکه چرا آقای مطهری برای نظام و رهبر معظم انقلاب هزینه درست می‎کنند، متذکر شد: جای تأسف است که برخی نمایندگان این تفکرات غیرولایی را دارند و گاهی اوقات آب به آسیاب دشمن می‎ریزند، حال که رهبری و مردم هزینه پرداخت کردند و جلوی آشوب‎های دشمن گرفته شد بهتر است برخی مسؤولان بی‎تدبیر مانند «علی مطهری» سکوت پیشه کنند و نمک بر زخم مردم نپاشند.

امام جمعه بندرترکمن به دستگیری «مهدی آخوندی» پسر وزیر میلیاردی اشاره کرد و گفت: ایشان به عنوان مشاور وزیر به اتهام کارچاقکنی بازداشت شدند و جای تأسف است که فرزند وزیر این بلا را بر سر کشورمان بیاورد.

/فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان