پخش مسابقه جدید از شبکه آموزش


پخش مسابقه جدید از شبکه آموزش

ایران اکونومیست-مجری و بازیگر تلویزیون گفت: متاسفانه انتخاب‌های درستی در اجرای مسابقه تلفنی و میدانی صورت نمی‌گیرد. شیطنت باید در ذات مجری باشد و اینکه یک مجری فقط تپق نزند و بتواند شیک صحبت کند، لازمه خوب بودن او نیست.

پخش مسابقه جدید از شبکه آموزش

«حسین عباسی» مجری و بازیگر سینما و تلویزیون گفت: نمی‌دانم بگویم تلویزیون بودجه ندارد یا نه اما مدتی است که در همین راستا پیشنهاد خوبی نداشتم.

وی ادامه داد: در این مدت مشغول دو فیلم سینمایی بودم، در فیلم «فریاد در سکوت» مشاور تهیه بودم و در فیلم «بن سای» بازیگر بودم که در نوبت اکران قرار دارد.

این مجری همچنین ادامه داد: در حال حاضر قرار است اجرای مسابقه‌ تلفنی را برای شبکه آموزش داشته باشم. این مسابقه قرار است از آذرماه به تهیه کنندگی علیرضا ابراهیمی بروی آنتن برود.

مجری مسابقه «اتاق فرمان» درباره اینکه موفقیت مسابقه‌های تلفنی در گرو اجرای مجری آن برنامه است، گفت: به جرات می‌توانم بگویم از نظر تعداد و زمان اجرا جزو رکورد دارهای اجرای مسابقه تلفنی در تلویزیون هستم و فضای تلویزیون را به خوبی می‌شناسم. در این مدت بسیاری از دوستان و همکاران خوبم که در گذشته اجرای مسابقه داشتند، مثل حسین رفیعی، بهمن هاشمی، مسعود روشن پژوه و ... دیگر اجرا نکردند. از طرفی هم درصد بالایی از جلب بیننده مسابقه تلفنی به مجری آن برمی‌گردد و اگر مجری فضای مسابقه را نشناسد هیچ وقت آن مسابقه بیننده نخواهد داشت.

عباسی با اشاره به اینکه رویکرد تلویزیون در بخش مسابقه‌ها با گذشته تفاوت بسیاری داشته است،‌ گفت: از آنجایی که عضو کوچکی از همین تلویزیون هستم باید بگویم که متاسفانه انتخاب‌های درستی در اجرای مسابقه تلفنی و میدانی صورت نمی‌گیرد. شیطنت باید در ذات مجری باشد و اینکه یک مجری فقط تپق نزند و بتواند شیک صحبت کند، لازمه خوب بودن او نیست.

مجری مسابقه «گوی و میدان» ادامه داد: در برنامه‌های اجتماعی و طنز که فضای سرگرمی دارد، مجری باید شیطنت خاصی در اجرا داشته باشد که البته ذاتی باشد نه اینکه ادا دربیاورد. مردم ما باهوش هستند و اگر از اجرای شما راضی نباشند به سرعت شبکه را عوض می‌کنند.

بازیگر نقش پروفسور در برنامه «گل آموز» با اشاره به پیشنهادهای اجرای برنامه کودک و نوجوان نیز بیان داشت:در این مدت پیشنهادی مبنی بر اجرای برنامه در این ژانر نداشتم، اما به این دلیل که در این ژانر هم بازی می‌کنم در انتظار پیشنهاد خوبی هستم.

وی درباره پیشنهادهای بازیگری که در این مدت داشته است، گفت: قرار است با آقای ظریف کار سینمایی را شروع کنیم و همچنین در فیلم «پیله و پروانه» به کارگردانی آقای صالح نژاد که در ژانر کودک است، مدیر تولید هستم، اما خودم دوست دارم بعد از این وقفه یکساله در کارم اجرای خوب تلویزیونی داشته باشم.

فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس