خراسان جنوبی قهرمان دارت بانوان کشور در یاسوج شد


خراسان جنوبی قهرمان دارت بانوان کشور در یاسوج شد

مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم دارت بانوان خراسان جنوبی به مقام قهرمانی رقابت های دارت بانوان کشور در یاسوج دست یافت.

آرمان حاتمی افزود: رقابتهای دارت قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی دارت بانوان از ۱۴ الی ۱۵ آذرماه با حضور ۲۵ استان کشورو ۹۶ ورزشکار به میزبانی یاسوج برگزار شد .

وی ضمن تشکر از فدراسیون ،مدیر کل و هیات انجمن ورزشی استان و انجمن دارت در میزبانی این رقابتها اظهارکرد: در این رقابتها که در بخش تیمی چهار نفره، دوبل، انفرادی در محل سالن مجتمع فرهنگی ورزشی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر یاسوج برگزار شد تیم دارت بانوان خراسان جنوبی به مقام قهرمانی دست یافت.

مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نتایج این مسابقات خاطرنشان کرد: در رقابتهای تیمی چهار نفره این مسابقات، تیم اردبیل به مقام نخست رسید، سمنان دوم شد و تیم های خراسان جنوبی و تهران مشترکا سوم شدند. در دوبل مسابقات، خراسان جنوبی اول شد، مرکزی دوم شد و تیم های سمنان و اصفهان مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

حاتمی ضمن تشکر از کسانی که در برپایی این رقابتها همکاری داشتند تصریح کرد: در بخش انفرادی این مسابقات زهرا رجبی دردیدار فینال این مسابقات با برتری مقابل معصومه لشکری از سمنان به مقام قهرمانی رسید، لشکری دوم شد و شیما کیا نوش از خراسان جنوبی و مونا مولوی از اردبیل مشترکا سوم شدند. در مجموع این رقابتها ،تیم خراسان جنوبی به مقام نخست رسید و تیم های سمنان و اردبیل دوم و سوم شدند.

در آئین اختتامیه این مسابقات که با حضور مسئولان استانی و کشوری و بانوان شرکت کننده در این رقابتها برگزار شد، به تیم ها و نفرات برتر این دوره از مسابقات مدال و کاپ قهرمانی اهدا شد.

به گزارش ایسنا، شانزدهمین دوره رقابتهای دارت قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی طی روزهای ۱۴ و ۱۵ آذرماه به میزبانی یاسوج مرکز استان کهگیلویه بویراحمد برگزار شد. نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی دارت بانوان کشور دعوت شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی