دانلود برنامه اندرویدی موزیک آنلاین با کیفیت «یاندکس» (+مود)


مجله آنلاین موبنا – چندین راه مختلف برای دسترسی به موزیک های جدید موجود می باشد که اپ های اندرویدی جزو پر طرفدار ترین ها هستند. Yandex.Music – یاندکس موزیک عنوان یک اپلیکیشن موزیک آنلاین با کیفیت مخصوص اندروید می باشد که توسط تیم روسی Яндекс توسعه و منتشر شده است. در یک جلمه می توان این استارت اپ را راهی برای پخش جدید ترین آهنگ ها در سراسر جهان...

مجله آنلاین موبنا – چندین راه مختلف برای دسترسی به موزیک های جدید موجود می باشد که اپ های اندرویدی جزو پر طرفدار ترین ها هستند. Yandex.Music – یاندکس موزیک عنوان یک اپلیکیشن موزیک آنلاین با کیفیت مخصوص اندروید می باشد که توسط تیم روسی Яндекс توسعه و منتشر شده است. در یک جلمه می توان این استارت اپ را راهی برای پخش جدید ترین آهنگ ها در سراسر جهان دانست ؛ به گونه ای که با اجرای آن لیستی از موزیک ها به نمایش در می آید و تنها با یک بار لمس آن ها اپ فوق موزیک مورد نظرتان را با کیفیتی فوق العاده پخش می کند. دیتابیس این نرم افزار که متشکل از هزاران موسیقی گوناگون است در دسته بندی هایی خاص ارائه می شود تا کاربران در هنگام یافتن آهنگ ها دچار سردرگمی نشوند. یک پلی لیست از بهترین موزیک ها را ایجاد نموده و در صورت دلخواه آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. یکی از بزرگ ترین محدودیت هایی که در ابزار های موزیک آنلاین دیده می شود، در این نرم افزار وجود ندارد و قادرید تا آهنگ ها را بدون هیچ گونه مانعی دانلود نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Yandex.Music اندروید : دسترسی به یک دیتابیس عظیم از میلیون ها موزیک مختلف دسته بندی تمامی موزیک ها بر اساس سبک های گوناگون کیفیت بسیار بالای پخش در مقایسه با دیگر برنامه ها نمایش موزیک های برتر از نظر کاربران توانایی دانلود موزیک ها برای پخش به صورت آفلاین ایجاد یک لیست پخش از موزیک های مورد علاقه خود پیشنهاداتی خاص متناسب با سلیقه شخصی شما! دسترسی به ایستگاه های رادیویی آنلاین سیستم فوق العاده شناسایی موزیک تنها در یک ثانیه!

اپلیکیشن Yandex.Music با بهره مندی از مجموعه امکانات و دیتابیس عظیم خود توانسته است تا با پرداخت درون شبکه 29.99 دلاری اش امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اصلی و مود آن را از وبسایت پر محتوای فارسروید دریافت نمایید ؛ این برنامه به درخواست شما عزیزان معرفی شده است .

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */ تغییرات آپدیت • New • – Your first Playlist of the Day. It’s big. And it’s personally yours. If you haven’t been with us for long and don’t know where to start, try Playlist of the Day. Now it’s hard to miss 😉 – Want a music stream based on anything of your choice? Now you can have it! Here’s how it works. You have a favorite track, artist or album. We give you an endless stream of similar music to enjoy. How cool is that!

ویژگی های نسخه مود :

● Languages: RU, EN, UA
● Platforms: arm7, arm64
● Plus Subscription activated
● Signature verification removed
● Blocked window about modified Yandex applications
● Cross check removed
● Login restored through VK and FB if official clients are installed
● The application is untied from Google services
● Root check disabled
● Tracks are downloaded in MP3 format
● SIGNATURE CHANGED!

دانلود فایل نصبی اصلی برنامه با لینک مستقیم – 26 مگابایت

دانلود فایل نصبی مود ARM برنامه با لینک مستقیم – 12 مگابایت

دانلود فایل نصبی مود X86 برنامه با لینک مستقیم – 13 مگابایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان