به گزارش دنیای اقتصاد، بازار طلا امروز در حالی شاهد افت قیمت‌ها بود که در بازار ارز و سکه قیمت‌ها نوسان داشتند.

قیمت سکه و طلا در بازار / یورو و پوند گران شدند + جدولآخرین نرخ اونس طلا

امروز هر اونس طلا خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۴۷۵ (یک هزار و چهارصد و هفتاد و پنج ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۰۷ دسامبر ۲۰۱۹ - با کاهش ۱.۰۴ درصدی به ۱,۴۶۰ (یک هزار و چهارصد و شصت ) دلار رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۵۴,۱۰۰ (چهارصد و پنجاه و چهار هزار و یکصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۱۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با کاهش ۰.۱۴ درصدی، از ۶۰۶,۴۰۰ (ششصد و شش هزار و چهارصد ) تومان به ۶۰۵,۵۰۰ (ششصد و پنج هزار و پانصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ مثقال طلا

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به ۲ روز پیش، با ۴۰۰۰ تومان کاهش، ۱,۹۶۵,۰۰۰ (یک میلیون و نهصد و شصت و پنج هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار امروز در صرافی

امروز دلار مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. دلار که ۲ روز پیش تا ۱۲,۷۰۱ (دوازده هزار و هفتصد و یک ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۰۷ دسامبر ۲۰۱۹ - با رشد ۱.۵۷ درصدی به ۱۲,۹۰۴ (دوازده هزار و نهصد و چهار ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار تهران امروز

دلار در بازار امروز تهران، به ۱۳,۰۴۰ (سیزده هزار و چهل) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۳۸ درصدی داشته است.

قیمت یورو امروز

یورو، امروز به ۱۴,۱۴۸ (چهارده هزار و یکصد و چهل و هشت) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۱.۳۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با افزایش ۰.۵۵ درصدی، از ۱۷,۲۳۶ (هفده هزار و دویست و سی و شش) تومان به ۱۷,۳۳۳ (هفده هزار و سیصد و سی و سه ) تومان رسید.

قیمت سایر ارزها امروز

در بازار امروز لاری گرجستان ۴,۴۶۸ (چهار هزار و چهارصد و شصت و هشت ) تومان، درهم امارات ۳,۶۱۵ (سه هزار و ششصد و پانزده ) تومان، لیر ترکیه ۲,۲۸۵ (دو هزار و دویست و هشتاد و پنج ) تومان، دلار کانادا ۹,۹۷۰ (نه هزار و نهصد و هفتاد ) تومان، دلار استرالیا ۹,۰۲۵ (نه هزار و بیست و پنج ) تومان، فرانک سوئیس ۱۳,۵۵۸ (سیزده هزار و پانصد و پنجاه و هشت ) تومان، روبل روسیه ۲۰۸ (دویست و هشت ) تومان، بات تایلند ۴۳۹ (چهارصد و سی و نه ) تومان و رینگیت مالزی ۳,۱۸۶ (سه هزار و یکصد و هشتاد و شش ) تومان نرخ گذاری شدند.

قیمت سکه بهار آزادی امروز

امروز سکه بهار آزادی خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، سکه بهار آزادی که ۲ روز پیش تا ۴,۲۹۰,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست و نود هزار) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۰۷ دسامبر ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۴۹ درصدی به ۴,۲۶۹,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست و شصت و نه هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه در بازار تهران

سکه در بازار امروز تهران، به ۴,۵۵۰,۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۵۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی

سکه امامی، امروز به ۴,۵۲۹,۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و بیست و نه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۸۸ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه امروز با افزایش ۰.۴۱ درصدی، از ۲,۳۸۸,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد و هشتاد و هشت هزار) تومان به ۲,۳۹۸,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد و نود و هشت هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ ربع سکه

همچنین ربع سکه با افزایش ۰.۶۴ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱,۵۴۹,۰۰۰ (یک میلیون و پانصد و چهل و نه هزار) تومان معامله شد.

قیمت سکه گرمی امروز

هر سکه گرمی، امروز به ۹۱۹,۰۰۰ (نهصد و نوزده هزار) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، افزایش ۱.۰۸ درصدی داشته است.