شب شعر طنز استانی با موضوع شوخ طبعی در دیر برگزار شد


شب شعر طنز استانی با موضوع شوخ طبعی در دیر برگزار شد

شب شعر طنز استانی با عنوان شوخ طبعی در خانواده شامگاه پنجشنبه 14 آذر 98 با حضور شاعران و طنزپردازان استانی در تالار فرهنگ شهر... ادامه مطلب... نوشته شب شعر طنز استانی با موضوع شوخ طبعی در دیر برگزار شد اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

شب شعر طنز استانی با عنوان شوخ طبعی در خانواده شامگاه پنجشنبه ۱۴ آذر ۹۸ با حضور شاعران و طنزپردازان استانی در تالار فرهنگ شهر دیر برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز ، به نقل از ایرنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر گفت: طنز تغییر نگرش با زبان شیرین و یا تلخ است که بیماری‌ها را می‌بیند و همچون پزشک برای درمان آن می‌پردازد.

غلامرضا ناطقی پور افزود: طنزپردازان بامتانت هستند و ترور شخصیت و بی‌حرمتی نمی‌کنند و خنده طنز از روی دلسوزی و با هدف اصلاح و سازندگی جامعه است و از روی تمسخر نیست.

وی بیان کرد: طنز باعث شکوفایی فکر می‌شود و دلگیری و کدورتی در آن نیست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر گفت: غلامرضا ابراهیمی، سید اسماعیل بهزادی، حسن سهولی، قاسم درویشی، محمدتابناک، ظهیرمحمودی، محمدابراهیمی، زینب کاظمی و جهان عاشوری از شاعران و طنزپردازان این شهرستان و شهرستان‌های استان هستند.

وی اظهار کرد: شب شعر طنز استانی دیر با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، حوزه هنری بوشهر و کانون نجیرم دیر اجرا شد.

دیر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر