فرماندار فسا:‌کسی حق دخالت در برنامه های داوطلبان انتخابات را ندارد


فرماندار فسا:‌کسی حق دخالت در برنامه های داوطلبان انتخابات را ندارد

شیراز_ایرنا_ معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت: هیچ کس حق ندارد به هر بهانه‌ای در برنامه ها و فعالیت ها و جلسات قانونی مربوط به داوطلبان انتخابات اخلال ایجاد کند.

حسین آرگیو ، شنبه در نشستی با مدیران اجرایی شهرستان شهرستان فسا گفت : داوطلبان انتخابات می بایست اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند؛ فرمانداری هرگونه تحرکات انتخاباتی را به صورت دقیق و با جدیت رصد می کند.

وی ادامه داد: فرمانداری به عنوان مجری انتخابات از ماه ها قبل مقدمات کار را فراهم نموده و ما در جایگاه نماینده عالی دولت در شهرستان، مصمم به برگزاری انتخاباتی پر شور و حماسی هستیم.
فرماندار فسا اضافه کرد: هم اکنون فضای شهرستان به منظور فعالیت های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی آماده است و نامزدهای انتخابات می توانند در موعد قانونی از شرایط رقابت سالم استفاده کنند.
آرگیو ادامه داد: فرمانداری با اعتقاد راسخ به روح قانون و با رعایت اصل بی طرفی، از آرای مردم صیانت می کند ، به انتخاب مردم احترام می گذارد و از مردم هم انتظار داریم که با مشارکت حداکثری انتخاباتی پر شور و مبتنی بر آگاهی ، بینش و تامل را رقم بزنند.

فرماندار ویژه شهرستان فسا همچنین گفت:‌ قبل از اجرای طرح اصلاح نرخ بنزین، در شهرستان فسا روزانه حدود ۱۸۵ هزار لیتر بنزین مصرف می شد که پس از اجرا ، در حال حاضر به ۱۴۰ هزار لیتر تقلیل پیدا کرده است.
وی ادامه داد: هر چند افزایش قیمت بنزین موجب شد تا عده ای به این بهانه در برخی از نقاط کشور دست به تخریب و آشوب بزنند اما در شهرستان فسا با مدیریت و کنترل کردن اوضاع توسط شورای تامین شاهد اعتراضاتی بودیم که منجر به تخریب و آشوب در سطح کشور نشد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج