برگزاری کمپین «رحمة للعالمین» در سراسر اوکراین


برگزاری کمپین «رحمة للعالمین» در سراسر اوکراین

چهارمین کمیپن«رحمة للعالمین» با هدف معرفی پیامبر اکرم(ص) به مسلمانان و غیر مسلمانان در سراسر اوکراین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکة، مراکز فرهنگی اسلامی در سراسر اوکراین چهاردهمین کمپین معرفی خاتم النبیین حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) با عنوان « رحمة للعالمین» را با نظارت اتحادیه موسسه های اجتماعی «الرائد» آغاز کرد.

فعالیت های این کمپین شاملر معرفی پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) به غیر مسلمانان، برپایی فعالیت های آگاهی دهنده درباره خاتم النبیین، ابلاغ پیام پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) در خیابان های شهر اوکراین، توزیع کتب ها و نشریه های تبلیغی در کتابخانه ها و دانشگاه های مختلف و برپایی مسابقه متعدد برای کودکان است؛ مسابقه کودکان اطلاعاتی درباره حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) ارایه می دهد.

مرکز فرهنگی اسلامی در «کی یف» اوکراین پیش از این اعلام کرده بود که این مرکز دوره دینی و شرعی را برای بیش از 60 تازه مسلمان برگزار کرده است. این دوره شامل گفتگو و تدریس آموزه های اسلام و برخی احکام فقهی است.

پس از پایان این دوره، تازه مسلمانان در فعالیت های چهاردهمین دوره کمپین معرفی خاتم النبیین در شهر کی یف شرکت و به توزیع صدها بروشور تبلیغی درباره اسلام و پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) اقدام کردند.

در همین حال، بخش امور بانوان مرکز فرهنگی اسلامی «المستقبل» در شهر دنیپرو، برنامه معرفی پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) شامل برنامه های تبلیغی و فرهنگی مختلف را برگزار کرد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس