برگزاری دوره آموزشی ویژه رابطین و مربیان رویداد ملی «فهما»/ همکاری با بسیج مساجد و محلات


برگزاری دوره آموزشی ویژه رابطین و مربیان رویداد ملی «فهما»/ همکاری با بسیج مساجد و محلات

حجت‌الاسلام امیدی با اشاره به برگزاری دوره آ‌موزشی رابطین و مربیان رویداد ملی «فهما» در کانون‌های مساجد استان فارس، گفت: این کانون‌2ها همسو با تاکید و مطالبه مقام معظم رهبری با سازمان بسیج محلات و مساجد تفاهم همکاری منعقد می‌کنند.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ویژه رابطین و مربیان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، اظهار کرد: در این دوره آموزشی پیرامون پیشبرد اهداف «فهما(پایتخت فرهنگی هنری مساجد ایران)» و نحوی عملیاتی کردن آن در کشور که موجب رشد کمی و کیفی کانون های مساجد است، بحث و گفت و گو می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس تقویت کتابخانه های مساجد را اولویت دیگر این ستاد معرفی کرد و گفت: 680 کتابخانه مخزن دار تحت پوشش ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس فعالیت می کنند که تجهیز آنها به امکانات کتابخانه ای، اقلام و کتاب از برنامه های در دستور کار ما است.

حجت الاسلام امیدی به امضای تفاهم نامه همکاری میان کانون های فرهنگی هنری مساجد و سازمان بسیج محلات و مساجد اشاره کرد و گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر فعالیت پایگاه های بسیج در مساجد و نیز همکاری کانون های مساجد با این پایگاه ها، تعامل و همکاری با بسیج یکی از رویکردها و برنامه های مورد توجه است.

وی از برگزاری نشست های بصیرت افزایی برای 700 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خبر داد و تاکید کرد: با توجه به استقبال جوانان و نوجوانان از فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی دیگر از برنامه های در دستور کار ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان فارس، توسعه کمی کانون های مسجدی است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی