مراسم سالروز وفات حضرت معصومه(س) در کانون امام حسین(ع) گلوگاه برگزار شد


مراسم سالروز وفات حضرت معصومه(س) در کانون امام حسین(ع) گلوگاه برگزار شد

دماوندی از برگزاری مراسم سالروز وفات حضرت معصومه(س) در کانون فرهنگی و هنری امام حسین(ع) مسجد حضرت صاحب الزمان(عجل) تیل نو گلوگاه به همراه سخنرانی و مداحی خبر داد.

«محمد دماوندی»، امروز (شنبه 16 آذر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: مراسم سالروز وفات کریمه اهل بیت، حضرت معصومه در کانون فرهنگی و هنری امام حسین(علیه السلام) مسجد حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) تیل نو گلوگاه به همراه سخنرانی و مداحی برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسین(علیه السلام) مسجد حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) تیل نو گلوگاه اظهار کرد: در این برنامه به بیان ویژگی های دختر، خواهر و عمه ولی خدا، حضرت معصومه(سلام الله علیها) پرداخته شد که چگونه در پیوند و در طریق ولایت، گام برداشت.

دماوندی بیان کرد: این مجلس پررزق معنوی با حضور دلسوختگان و عزاداران همراه بود و اینچنین برنامه هایی جهت نهادینه کردن فرهنگ و زندگی اهل بیت(علیهم اسلام) در این کانون با وجود در مضیقه بودن و مشکلات مالی، اجرا می شود.

وی ابراز کرد: یکی از برنامه های مستمر این کانون، برگزاری دعای ندبه، صبح های جمعه به همراه صبحانه است که عاشقان حضرت مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در آن، شرکت فعالی دارند.

دماوندی گفت: مراسم جشن ولادت حضرت امام حسن عسگری(علیه السلام)، شب (پنج شنبه 14 آذر) با سخنرانی حجت الاسلام «صادق یگانه»، امام جماعت کانون به همراه مولودی خوانی، برگزار شد.

وی تصریح کرد: برنامه های مفصلی را کانون در ماه محرم، شب های قدر به همراه محفل انس با قرآن و ... برگزار می کند تا هر چه بیشتر، معارف خاندان عصمت و طهارت(علیهم السلام) در بین آحاد مردم به ویژه نسل جدید، تبیین شود.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا