عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام داوطلب انتخابات مجلس شد


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام داوطلب انتخابات مجلس شد

تهران- ایرنا- «حسین مظفر» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور داوطلب نمایندگی دور یازدهم مجلس شورای اسلامی شد.

«حسین مظفر» روز شنبه بعد از ثبت نام برای داوطلبی یازدهمین دوره انتخابات مجلس اظهار داشت: گرایش‌های سیاسی جامعه معنا ندارد و مرزهای سیاسی فروریخته است. من اصول انقلاب را با جان قبول دارم و حاضرم برای این اصول جان داده و شهید شوم. در عین حال من عضویت اصلاح‌طلب و اصولگرایی نداشته و حزبی نیستم. هرکس از من حمایت کند، استقبال می‌کنم البته گرایش من اصولگرایی است ولی اصولگرای حزبی نیستم و اگر اصولگرایان مرا در لیست خود قرار دهند، استقبال می‌کنم.
وی در پاسخ به پرسشی در ارتباط با موضوع بررسی پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: فضای عمومی مجمع نسبت به این موضوع مثبت نبود و مسئولین نتوانستند اعضای مجمع را قانع کنند که عضویت ما در پالرمو دستاورد دارد و اشکالی در اقتصاد ما ایجاد نمی کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: این موضوع بررسی شد اما رای‌گیری رسمی نشد. علت این بود به وزارت خارجه و مسئولان دولتی فرصتی داده شود تا با اروپایی ها و اتحادیه اروپا صحبت کنند بگویند ایران مسیری را طی کرده است و شما هم قدم‌هایی بردارید تا اگر فضا مثبت شد، زمینه رای‌گیری فراهم شود.

مظفر افزود: در ارتباط با پالرمو به طور غیررسمی بررسی‌ها انجام شده است اما رسما رای‌گیری نشده است. به هر حال این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام مسکوت نمی‌ماند.

وی گفت: بسیاری از محتوای لوایح چهارگانه مثل قانون پولشویی و مبارزه با تروریسم را به صورت قانون داخلی تصویب کرده است.

این فعال سیاسی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا مجمع هزینه رد پالرمو را قبول می‌کند، خاطرنشان کرد: چرا نکند؛ مجمع استدلال‌های روشن خود را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر