پنجمین فراخوان فورد رنجر در سال جاری!


پنجمین فراخوان فورد رنجر در سال جاری!

فورد فراخوان دیگری را برای پیکاپ رنجر در آمریکای شمالی اعلام کرد. این پنجمین فراخوان رنجر در سال جاری میلادی می‌باشد. بنا به گفته‌ی NHTSA، تعداد 72718 دستگاه از این پیکاپ ها در آمریکا حضور دارند درحالی‌که 5546 دستگاه نیز باید به نمایندگی‌های فورد در کانادا مراجعه کنند. گفته می‌شود حدود 2 درصد از این... The post پنجمین فراخوان فورد رنجر در سال...

فورد فراخوان دیگری را برای پیکاپ رنجر در آمریکای شمالی اعلام کرد. این پنجمین فراخوان رنجر در سال جاری میلادی می‌باشد.

پنجمین فراخوان فورد رنجر در سال جاری!
بنا به گفته‌ی NHTSA، تعداد 72718 دستگاه از این پیکاپ ها در آمریکا حضور دارند درحالی‌که 5546 دستگاه نیز باید به نمایندگی‌های فورد در کانادا مراجعه کنند. گفته می‌شود حدود 2 درصد از این خودروها دارای مشکلی در چراغ‌های عقب خود هستند که به خاطر عدم قرار گرفتن صحیح کانکتور الکتریکی در جای خود ممکن است چراغ‌ها به‌طور متناوب روشن مانده و یا کلاً روشن نشوند.

پنجمین فراخوان فورد رنجر در سال جاری!
به این ترتیب چراغ‌های ترمز، راهنما و دنده‌عقب عملکرد صحیحی نخواهند داشت و این امر ریسک تصادف را افزایش می‌دهد. این خودروساز می‌گوید چراغ سوم ترمز تحت تأثیر این مشکل قرار نداشته و همچنان به عملکرد خود ادامه خواهد داد. رانندگان باید به پشت آمپرها توجه کرده و اگر چراغ‌راهنما به‌صورت سریع چشمک زده یا روشن بماند پس خودرو باید به نمایندگی مراجعه کند.

پنجمین فراخوان فورد رنجر در سال جاری!
نمایندگی‌های فورد اقدام به بررسی موارد موردنیاز خواهند کرد. رنجرهای یاد شده بین 4 ژوئن 2018 تا 16 آگوست 2019 تولید شده‌اند. تعمیرات مربوط به این موضوع بدون دریافت هزینه انجام خواهد شد و انتظار می‌رود خود فراخوان از ششم ژانویه 2020 آغاز شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه