یادواره شهدای مسجد شهیدبهشتی با حضور فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص)/ تشییع پیکر دو شهید گمنام


یادواره شهدای مسجد شهیدبهشتی با حضور فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص)/ تشییع پیکر دو شهید گمنام

حجت‌الاسلام باقرزاده با بیان‌اینکه بیش از 95 درصد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، مسجدی بوده‌اند، گفت: یادواره شهدای مسجد جامع شهید بهشتی امشب با سخنرانی سردار یزدی و تشییع پیکر دو شهید گمنام برگزار می‌شود.

حجت ‌الاسلام والمسلمین «اسماعیل باقرزاده» در گفت‌ و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌ های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه امنیت و استقلال کشور مدیون رشادت و جان فشانی شهدا و جانبازان و صبر خانواده های آنان است، اظهار کرد: طبق اعلام نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران بیش از 95 درصد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، مسجدی بوده اند.

امام جماعت مسجد جامع شهید بهشتی در ادامه با بیان اینکه مساجد همیشه پایگاه اشاعه ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع از ولایت فقیه بوده اند، تصریح کرد: اهالی این مسجد نیز همیشه خود را مدافع نظام اسلامی و سرباز ولایت می دانند از این رو، شمار زیادی از اهالی این خانه خدا در هشت سال جنگ تحمیلی مشارکت کردند که ده‌ها تن از آنان به شهادت رسیدند یا جانباز شدند.

وی افزود: همه ساله یادواره شهدای مسجد جامع شهید بهشتی با همراهی اعضای هیات امنا، پایگاه بسیج و کانون فرهنگی هنری «نجم ‌الثاقب» در ایام هفته بسیج برگزار می شود تا پیام مقاومت و ایثار ملت ایران در برابر زیادی خواهی استکبار جهانی به نسل جوان منتقل شود.

باقرزاده در ادامه بیان کرد: امسال هم یادواره شهدای این مسجد امشب (چهارشنبه، 13 آذرماه) پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با سخنرانی سردار «محمدرضا یزدی»، فرمانده سپاه محمد رسوالله(ص) تهران بزرگ و مداحی شهروز حبیبی از ستایشگران آذری زبان اهل بیت (ع) و حسین ایزدخواه در این مسجد برگزار می شود.

امام جماعت مسجد جامع شهید بهشتی در پایان تاکید کرد: تقدیر از خانواده معظم شهدا، تشییع پیکر دو تن از شهدای دفاع مقدس و تجلیل از بسیجیان فعال مسجد جامع شهید بهشتی از برنامه های دیگر یادواره شهدای این مسجد است.

یادآور می شود، مسجد جامع شهید بهشتی در تهران، کیانشهر، خیابان ابراهیمی، خیابان فتحی، تقاطع صالحی، واقع شده است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است