سیلی ملت ایران در هفته‌های اخیر صورت دشمن را 180 درجه برگرداند


سیلی ملت ایران در هفته‌های اخیر صورت دشمن را 180 درجه برگرداند

خبرگزاری آریا- مردم در پاسخ به دشمنان چنان سیلی برصورت آمریکا نواختند که صورتش 180 درجه در حالی که به ایران نگاه می‌کرد به واشنگتن و تل آویو بازگشت.

سیلی ملت ایران در هفته‌های اخیر صورت دشمن را 180 درجه برگرداند
خبرگزاری آریا- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اتفاقات هفته‌های گذشته کشور اظهار کرد: مردم در پاسخ به دشمنان چنان سیلی برصورت آمریکا نواختند که صورتش 180 درجه در حالی که به ایران نگاه می‌کرد به واشنگتن و تل آویو بازگشت.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت 92 هزار شهید بسیجی در جمع 12 هزار بسیجی و خانواده شهدا گفت: امروز در این فضای آسمانی که به عطر 92 هزار شهید والا مقام بسیجی معطر است حضور داریم. امروز همچنین در جمع خانواده‌های بزرگوار شهدا که استوانه‌های مستحکمی از استقامت مردمان این سرزمین هستند، هستیم. شهیدان ما حقایق زنده و درخشان اسلام و ایران هستند.
وی افزود: امروز ما کهکشانی از ستارگان پر فروغ را در آسمان حماسه‌های جاودان اسلام و ایران در اختیار داریم. آنها نمونه های مجسم و تندیس‌های زنده وفاداری، فداکاری، استقامت و نشانه‌های کرامت و فضیلت ملت بزرگ ایران هستند. هر کشوری برای یافتن هویت ، شخصیت و اعتبار از منابعی استفاده می‌کند. شهیدان ما منابع بی پایان هویت بخش ما هستند. آنها به ما جاودانگی بخشیده و به ما یاد دادند که چگونه می‌توان بر شیاطین بزرگ در میادین نابرابر پیروز شد. آنها سندهای زنده وفاداری به آرمان‌های بلند اسلام ، وفاداری به پیشوایان دین به رهبران بزرگ انقلاب به امام و به ولی فقیه رهبر معظم انقلاب هستند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این شهیدان استوانه‌های مستحکم موجودیت، بقا، استقلال، آزادی و حیات طیبه ارزش‌های اسلام هستند. راز جاودانگی ملت ما در شکوه شهادت آنها آشکار است. بدون آنها نه امن هستیم و نه مقتدر خواهیم بود. امروز به خانواده‌های شهدا که نمادهای بی پایان صبر هستند خیرمقدم می‌گویم.
سلامی با اشاره به جایگاه والای شهدای اقلیت‌ها و اقوام مختلف ایرانی تصریح کرد: شهدا نیز نه تنها مایه سعادت ملت ایران بودند بلکه تفکر و معنای روح جهادی و شهادت را بر پیکره امت اسلامی زنده کردند. جوانان امت اسلامی را به حرکت و سرزمین‌های اسلامی را به میادین جهاد علیه شیاطین تبدیل کرده‌اند. آنها مسیری را برای آزادی از اسارت در فضای بردگی مدرن و راهی برای آزادی بخشی برای مسلمانان در فضای جهالت مدرن ایجاد کرده‌اند. به برکت شهدا اکنون جهان اسلام به میدان جهاد علیه شیاطین تبدیل شده است. مستکبرین همانند مگس که در زمین منتشرند، در حال فرار بوده و فرزندان انقلابی در تعقیب آنها هر روز یک چهره سیاسی دشمن را به گورستان می‌سپارند.
سلامی گفت: شیاطین و مستکبرین همانند قبل از انقلاب می‌خواهند جهان اسلام را در اسارت بردگی خود بگیرند. منابع مادی و ثروت‌های معنوی جهان اسلام را غارت کرده و خود به عنوان ارباب حکومت کنند. اما رویای آنها امروز باطل شده است چرا که شهیدان ما آگاهی بخش هستند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز لبنان سرافراز است و حزب الله به عنوان فضل دنیای عرب و جهان اسلام بر صهیونیست مسلط بوده و در مقابل آن مقتدرانه ایستاده است و هر گاه آنها بخواهند حرکتی جسورانه انجام دهند آنها را در نطفه خفه می‌کنند. سوری‌ها نیز اکنون ایستاده‌اند و از استقلال خود دفاع می‌کنند.
وی ادامه داد:عراقی‌ها هم در مقابل فتنه انگیزی‌های سعودی‌ها و آمریکایی‌ها از شرف ملی خود دفاع می‌کنند. بحرینی‌ها در میدان جهاد خواهان آزادی هستند و یمنی‌ها سعودی‌ها را عاجز کرده‌اند. آنها ترسی را به درون کاخ سران آل سعود هدایت کردند اکنون اماراتی‌ها می‌لرزند و ایران و جهان اسلام به سوی پیشرفت قدم برمی‌دارد و این داستان همچنان ادامه دارد.
وی عنوان کرد: ملت ایران در هفته‌های گذشته چنان سیلی محکمی را به صورت استکبار به خصوص آمریکا نواخته‌اند که صورت او در حالی که به ایران نگاه می‌کرد 180 درجه به سمت واشنگتن و تل آویو بازگشت و باعث شد دوباره به نگرانی‌های درون خود بنگرند.
فرماند کل سپاه یادآورشد:دشمن در این فتنه اخیر می‌خواست سریال شکست‌ها پی در پی خود از ملت ایران را جبران کند. او می‌خواست آن فشار حداکثری یعنی تخریب اقتصادی و آن جنگ رهایی علیه ملت ایران را با حادثه‌ای در درون کشور پیوند بزند، اما شکست خورد او در کمین بود که در این میان فرصتی برای خود ایجاد کند. و موجودیت ایران را به خطر اندازد. ولی نمی‌دانست که ملت ایران در تبدیل کردن تهدیدات به فرصت‌ها هنرمند هستند.
سلامی اظهار کرد: استکبار تصور می‌کرد که در این موضوع ملت در مقابل نظام می‌ایستند البته دشمن همیشه در میدان محاسبه غلط می‌اندیشد دچار زوال عقل سیاسی بوده و فاقد عقلانیت راهبردی است. اما ملت این را متوجه شدند وقتی امتداد سیاست دشمن از خارج به داخل نفوذ می‌کند امنیت ، جان، مال و نوامیس مردم به خطر می افتد اکنون ملت مفهوم سیاست‌ها و حمایت‌های مقامات آمریکا را فهمیدند.
وی اضافه کرد: سوختن ، آتش زدن، قتل و جنایات محصول سیاست‌های آمریکا است. در واقع این آگاهی به مردم داده شد که آمریکا برای همه ملت‌های جهان جز فقر و عقب ماندگی و از بین بردن ثروت‌های آنان چیزی دیگری نمی‌خواهد. آمریکا و متحدانشان می‌خواهند با محو شدن ملت‌ها به حیات برسند. اما اکنون ملت‌ها به تدریج آمریکا را منزوی کرده و قدر آن را فرسوده می‌کنند و به تدریج آن را از صحنه جغرافیای سیاسی جهان به بیرون می‌رانند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ملت ایران در این ماجرا نشان داد که چگونه به نظام خود وفادار بوده و دشمن را می‌شناسد. دشمن می‌خواست حلقه‌های زنجیره استراتژی خود را در جامعه ما کامل کند. متاسفانه انسان‌های غرب گرا که حاصل تفکر تقی زاده‌ها هستند، می‌خواهند ندای غرب گرایی و تسلیم ایران در مقابل غرب را بر تن ملت ایران بپوشاند. آنها انعکاس صدای غرب شدند و با غرب در این توطئه خطرناک همراه شدند. آنها می‌خواستند نسخه تصمیم ملت ایران را بنویسند، اما در میان ملت جای ندارند.
وی خاطرنشان کرد: شما کجا با سختی ملت همراه بودید و از آزادی ملت دفاع کردید؟ شما کجا از ملت دفاع کردید که امروز امتداد سیاست دشمن در این سرزمین شدید نظریه تسلیم می‌نویسید و می خواهید تفکر انقلابی را آلوده کنید. فکر می‌کنید در ذهن مردم جایگاهی دارید اما آن روز مردم در تهران و شهرهای دیگر به خیابان‌ها و میادین آمدند و پاسخ شما را دادند شما در آن زمان در حال تئوریزه کردن اندیشه دشمن و انتقال آن به ذهن جوانان بودید، دست بردارید.
سلامی در پایان تصریح کرد: به دشمنان می‌گویم از خط قرمزها عبور نکنید شما قدرت ملت ایران را می‌شناسید و می‌دانید ملت با دشمنان چگونه رفتار می‌کند شما دیدید که ملت چگونه صف خود را از سیاست‌های آمریکا جدا کرد و نشان داد ملتی آگاه است. رودخانه خروشان ملت در حرکت است و انداختن سنگ ریزه موجی ایجاد نمی‌کند ما پیشرفت می‌کنیم و به قدرتی جهانی تبدیل می‌شویم. به زودی همه ایران جهانی را به زودی خواهیم دید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس