لحظه وحشتناک حمله سگ‌های ولگرد به مرد میانسال


لحظه وحشتناک حمله سگ‌های ولگرد به مرد میانسال

مرد میانسالی که شب هنگام از یک کوچه خلوت در حال عبور بود، مورد حمله چند سگ ولگرد قرار گرفت و از ناحیه پا به شدت دچار جراحت شد.

لحظه وحشتناک حمله سگ‌های ولگرد به مرد میانسالبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سگ‌های ولگرد همیشه خطری بالقوه به‌شمار می‌روند. معمولا این سگ‌ها با کمک دستگاه‌های مسئول پس از عقیم‌سازی در مراکز پناهگاه‌های حیوانات در خارج از شهر نگهداری می‌شوند تا از خطرات حمله احتمالی آنها به انسان کاسته شود؛ چرا که سهل‌انگاری در این مورد می‌تواند به حوادث تلخ بیانجامد. مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از مناطق شهر دهلی هند رخ داد.

در این حادثه که در منطقه " لازپات ناگار" دهلی رخ داد یک مرد میانسال مورد حمله چند سگ ولگرد قرار گرفت. این مرد ۵۰ ساله که هویتش مشخص نشده شب هنگام در حال عبور از یک خیابان خلوت بود که ناگهان مورد حمله بیش از شش سگ قرار گرفت. ویدئویی که توسط دوربین مداربسته تهیه شده است، چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این مرد پس از پیاده شدن از خودرو در حالی که در خیابان شروع به قدم زدن می‌کند ناگهان سه سگ به سمت او هجوم می‌آورند.

این ویدئو نشان می‌دهد این سگ‌ها با حمله‌ور شدن به پای این مرد تلاش می‌کنند تا او را تحت کنترل خود درآورند. لحظاتی بعد چند سگ دیگر از راه رسیدند و آنها نیز به سگ‌های حمله کننده اضافه می‌شوند. در این ویدئو این مرد در حالی که پس از هجوم گله سگ‌ها روی کف خیابان می‌افتد دیده می‌شود. پس از لحظاتی این مرد موفق می‌شود از زمین برخیزد و سگ‌ها نیز از اطراف او فرار می‌کنند. در این حادثه این مرد از ناحیه پا دچار جراحت شدید شد.

این حادثه پس از آن خبرساز شد که چندی پیش و در ماه اکتبر نیز یک پسر ۸ ساله پس از آنکه توسط چند سگ ولگرد مورد حمله قرار گرفت جانش را از دست داد. این پسر در حال بازی با دوستانش بود که ناگهان مورد حمله سگ‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا