نامه غربی‌ها به سازمان ملل از پیش برنامه‌ریزی شده بود/ آمریکا به دنبال محدودسازی توان موشکی ایران است


نامه غربی‌ها به سازمان ملل از پیش برنامه‌ریزی شده بود/ آمریکا به دنبال محدودسازی توان موشکی ایران است

عضو شورای مرکزی ائتلاف گفت: آمریکا از ابتدا با اروپایی‌ها تقسیم کار کرده بود که از برجام خارج شوند و ایران را در همین شرایط نگه دارند.

نامه غربی‌ها به سازمان ملل از پیش برنامه‌ریزی شده بود/ آمریکا به دنبال محدودسازی توان موشکی ایران استمهدی چمران عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص نامه سه کشور اروپایی به دبیرکل سازمان ملل پیرامون برنامه موشکی ایران اظهار کرد: ضیافت ناهار رئیس جمهور آمریکا به اعضای شورای امنیت در جهت وادار کردن آنها به محدودیت ایران در زمینه توان دفاعی و موشکی است.

او با تاکید بر اینکه دستگاه دیپلماسی در برابر شیطنت‌های غربی قاطعانه بایستد، ادامه داد: اعضای شورای امنیت تنها ۳ کشور اروپایی نیستند و باید فضاسازی جهانی شود که این اقدامات خلاف است و بی‌جهت به دنبال محدودسازی کشورمان هستند.

بیشتر بخوانید: آمریکا به دنبال قطع مراودات کشور‌های همسایه با ایران است

عضو شورای مرکزی ائتلاف افزود: بیش از یک سال از خروج آمریکا از برجام گذشت و دیدیم که اروپایی‌ها به دنبال وقت تلف کردن هستند و اقدامی در راستای تعهدات خود انجام ندادند.

او یادآور شد: آمریکا از ابتدا با اروپایی‌ها تقسیم کار کرده بودند که از برجام خارج شوند و ایران را در همین شرایط نگه دارند. اقدامات غربی‌ها کاملاً برنامه‌ریزی شده و مشخص بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط