یک گل به سبک علیپور برای بازگشت شماره 70


یک گل به سبک علیپور برای بازگشت شماره 70

علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس دروازه تیم ذوب آهن را باز کرد تا در لیگ برتر 48 گله شود. نوشته یک گل به سبک علیپور برای بازگشت شماره 70 اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

یک گل به سبک علیپور برای بازگشت شماره ۷۰

علیپور در لیگ 48 گله شد
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | ۲۲:۳۰
یک گل به سبک علیپور برای بازگشت شماره 70

علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس دروازه تیم ذوب آهن را باز کرد تا در لیگ برتر ۴۸ گله شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی علیپور این فصل فشار زیادی را تحمل کرده است. مهاجم شماره ۷۰ تیم پرسپولیس که با هت تریک برابر شاهین به آقای گل لیگ برتری پرسپولیس تبدیل شد، پس از آن دیگر نتوانست گلزنی کند تا این که در نیمه دوم بازی با ذوب آهن با فراری دیدنی از پشت محوطه جریمه، دروازه معراج اسماعیلی را گشود و خود را ۴۸ گله کرد.

حدود یک ساعت پیش از این گل، او با فراری مشابه در سمت دیگر زمین توانست پنالتی بگیرد و زمینه ساز گل نخست سرخپوشان شود. پس از پنالتی در شرایطی که شاید خیلی ها فکر می کنند علیپور برای جبران پنالتی چیپ پشت ضربه بایستد اما این کار را نکرد و ترابی ضربه را وارد دروازه کرد.

یک گل به سبک علیپور برای بازگشت شماره 70 یک گل به سبک علیپور برای بازگشت شماره 70 یک گل به سبک علیپور برای بازگشت شماره 70 یک گل به سبک علیپور برای بازگشت شماره 70

علیپور با گلی که در مقابل ذوب آهن زد در لیگ نوزدهم چهار گله شد و حالا سه گل تا شهریار مغانلو آقای گل فعلی لیگ برتر فاصله دارد. گلی که او زد، پرسپولیسی ها را به یاد دوران اوجش انداخت. زمانی که با استفاده از سرعت بالایش پشت دفاع حریف حرکت می کرد و با ضربه ای ناگهانی و دقیق، دروازه بان را به حالت «ناک اوت» در می آورد.

این که او در بازی های بعدی نیز بتواند تاثیری این چنینی داشته باشد یا نه، مشخص نیست اما همین نمایش ۹۰ دقیقه ای نشان داد که وی آماده بازگشت به دوران اوج شده و هنوز گل زدن از یاد او نرفته است!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403